سرویس: سیاسی
کد خبر: 65289
|
01:28 - 1403/02/18
نسخه چاپی

مسئول گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور:

خدمات بسیج در ایلام ماندگار است

خدمات بسیج در ایلام ماندگار است
مسئول گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور گفت: خدمات بسیج سازندگی اقداماتی ماندگار در ایلام انجام داده و در مناطق مختلف تحول ایجاد کرده است.

فوزیه آشام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار گفت: محله مهرآباد شهر ایلام از محلات کم‌برخوردار است که دارای مشکلات عدیده است که ۱۵ هزار و ۴۶۷ نفر جمعیت و ۴ هزار ۳۱۳ خانوار دارد که از محلات بزرگ و کم‌برخوردار ایلام بوده که بیکاری به‌عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار در این محله باعث ایجاد برخی مشکلات شد.

 وی افزود: سال ۱۳۹۹ کارگروه تخصصی اشتغال در محله مهرآباد شهر ایلام دایر شد که در نتیجه آن از کسانی کمک گرفته شد که دارای نظر و ایده‌ای بودند برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم که بتوان از آن بهره‌گیری کرد.

 مسئول گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور به‌عنوان یکی از گروه‌های جهادی برتر استان ایلام در نتیجه ایجاد کارگروه‌های تخصصی و انجام فعالیت در حوزه‌های مختلف موفق شد تا برای ۱۸۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کند.

 آشام بیان داشت: در چند مورد از این فعالیت‌ها ۵۰ نفر در کارگاه ریسندگی، ۶ نفر در زنبورداری هشت نفر در خیاطی و ۶ نفر در کارگاه جوراب‌بافی فعالیت دارند که کارگاه جوراب‌بافی دارای یک سیستم کاملاً پیشرفته است که یک ظرفیت خوب ایجاد کرده است؛ البته باید توجه داشت که این موارد برخی از این فعالیت‌ها هستند و گستره فعالیت‌ها و کارگاه‌ها باعث شده تا به حل مشکلات محله مهرآباد شهر ایلام کمک فراوانی شود.

 وی یادآور شد: ایجاد شغل برای ۴۹۰ زن سرپرست خانوار در زمینه‌های مختلف و با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های گروه جهادی شهید کبری داراب‌پور است که به این خانواده‌ها کمک شایانی کرده است.

 مسئول گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور تصریح کرد: ایجاد ۶ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار و اشتغال‌زا باهدف اعطای وام در راستای خود اشتغال از دیگر فعالیت‌هایی است که توانسته در حل مشکلات مردم نقش مهمی داشته باشد.

 وی تصریح کرد: حمایت قرارگاه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی استان ایلام باعث شده تا بتوانیم در محله مهرآباد شهر ایلام اقدامی ماندگار انجام دهیم.

 مسئول گروه جهادی شهیده کبری داراب‌پور گفت: خدمات بسیج سازندگی اقداماتی ماندگار در ایلام انجام داده و در مناطق مختلف تحول ایجاد کرده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب