سرویس: سیاسی
کد خبر: 65069
|
00:33 - 1403/02/08
نسخه چاپی

فعال رسانه‌ای مطرح کرد:

دهان‌های دوخته شده مدعیان آزادی در ایران

دهان‌های دوخته شده مدعیان آزادی در ایران
فعال رسانه‌ای گفت: جای تأسف و تأثر دارد سکوت و دهان دوخته مدعیان حقوق بشر و آزادی جماعتی خودفروخته و خود تحقیر در ایران است.

خدارحم سحری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؛ نوع برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض دفاع از مردم مظلوم غزه را به‌وضوح دیدیم، آن‌چنان وحشیانه و خشن بود و هست که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، گرچه این نوع برخورد پلیس وحشی آمریکا را بارهاوبارها دیده‌ایم و تازگی ندارد و جای تعجب هم نیست؛ چون ذات دولت‌های آمریکا بر سرکوب خشونت‌طلبی در برابر حق‌طلبی است.

وی افزود: اما آنچه که جای تأسف و تأثر دارد سکوت و دهان دوخته مدعیان حقوق بشر و آزادی جماعتی خودفروخته و خود تحقیر در ایران است که همواره دولت‌های دیکتاتور و فاشیسم آمریکا برایشان الگو و پیرو مطلق آنان هستند.

فعال رسانه‌ای بیان داشت: سؤال اینجا است؛ اگر همین اتفاق در قد و اندازه خیلی ضعیف توسط پلیس ایران انجام می‌گرفت آن هم در دفاع از مأموریت ذاتی خود این جماعت چشم و گوش بسته بر روی واقعیت‌ها چه بود؟ غیر از این بود که پلیس ایران را متهم به جنایت می‌کردند.

سحری گفت: البته از گروه‌ها و افراد میمون صفت که کارشان فقط تقلید کورکورانه از دلقک‌بازی اربابانشان است بیشتر از این انتظار نیست و تکلیف معاندین روشن است.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که آمریکایی‌ها چه برخورد تندی با هر کسی که مخالف سیاست‌های آن‌ها باشند دارند و دراین‌بین فرقی ندارد که آن چیز چیست یا چه کسی است فقط به این مورد فکر می‌کنند که چگونه آن را حذف کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب