ایلام بیدار00:33 - 1403/02/08
فعال رسانه‌ای مطرح کرد:

دهان‌های دوخته شده مدعیان آزادی در ایران

فعال رسانه‌ای گفت: جای تأسف و تأثر دارد سکوت و دهان دوخته مدعیان حقوق بشر و آزادی جماعتی خودفروخته و خود تحقیر در ایران است.

خدارحم سحری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؛ نوع برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض دفاع از مردم مظلوم غزه را به‌وضوح دیدیم، آن‌چنان وحشیانه و خشن بود و هست که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، گرچه این نوع برخورد پلیس وحشی آمریکا را بارهاوبارها دیده‌ایم و تازگی ندارد و جای تعجب هم نیست؛ چون ذات دولت‌های آمریکا بر سرکوب خشونت‌طلبی در برابر حق‌طلبی است.

وی افزود: اما آنچه که جای تأسف و تأثر دارد سکوت و دهان دوخته مدعیان حقوق بشر و آزادی جماعتی خودفروخته و خود تحقیر در ایران است که همواره دولت‌های دیکتاتور و فاشیسم آمریکا برایشان الگو و پیرو مطلق آنان هستند.

فعال رسانه‌ای بیان داشت: سؤال اینجا است؛ اگر همین اتفاق در قد و اندازه خیلی ضعیف توسط پلیس ایران انجام می‌گرفت آن هم در دفاع از مأموریت ذاتی خود این جماعت چشم و گوش بسته بر روی واقعیت‌ها چه بود؟ غیر از این بود که پلیس ایران را متهم به جنایت می‌کردند.

سحری گفت: البته از گروه‌ها و افراد میمون صفت که کارشان فقط تقلید کورکورانه از دلقک‌بازی اربابانشان است بیشتر از این انتظار نیست و تکلیف معاندین روشن است.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که آمریکایی‌ها چه برخورد تندی با هر کسی که مخالف سیاست‌های آن‌ها باشند دارند و دراین‌بین فرقی ندارد که آن چیز چیست یا چه کسی است فقط به این مورد فکر می‌کنند که چگونه آن را حذف کنند.