سرویس: سیاسی
کد خبر: 65266
|
16:10 - 1403/02/18
نسخه چاپی

منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران:

نظارت مستمر اولویت اصلی نمایندگان مجلس است

نظارت مستمر اولویت اصلی نمایندگان مجلس است
منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای تصویب قوانین راه‌گشا و نظارت مستمر و راهبردی بر مصوبات رسالت و مأموریت اصولی نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، اسدالله چراغی روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان آبدانان، اظهار کرد: نقش پایدار و محوری معلمان، علاوه بر توسعه و تعمیم فرایند آموزش‌وپرورش فرزندان و دانش‌آموزان، هدایت بشریت به سمت‌وسوی سعادت و تضمین عزت و افتخار حال و آینده کشور است.

 

 وی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: استقلال، آزادی، نشاط، سرزندگی، حُسن آینده و سرنوشت فردی و اجتماعی جامعه اسلامی، در گرو تلاش و تعالیم قشر فرهیخته و هدایتگر فرهنگی و معلمان است.

 

 منتخب مردم شهرستان‌های دره شهر، بدره، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد این حوزه انتخابیه، گفت: به‌عنوان محصول و پرورش‌یافته مکتب معلمان باشرافت، خود را موظف به پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه فرهیخته فرهنگیان می‌دانیم.

 

 در این دیدار که با حضور امام‌جمعه و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان برگزاری شد، با اهدای لوح از خدمات و تلاش‌های تعدادی از فرهنگیان برگزیده تجلیل شد.

 

انتهای خبر/ر

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب