سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65240
|
00:12 - 1403/02/18
نسخه چاپی

فرماندار هلیلان:

ساخت بیمارستان کهره یک ضرورت است

ساخت بیمارستان کهره یک ضرورت است
فرماندار هلیلان: ساخت بیمارستان در کهره یک ضرورت بوده و انجام آن از سوی بنیاد علوی می‌تواند بهترین یادگار در شهرستان باشد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «کوروش عیوضی» در حاشیه حضور معاون پارلمانی بنیاد علوی در شهرستان هلیلان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص مشکلات موجود در شهرستان اظهار داشت : بنیاد علوی در طول دوران خدمت خود در هلیلان در قالب تعامل با دولت اقدامات مثبت و کارنامه درخشانی ارائه کرد ، اما متاسفانه به دلیل تراکم شدید مشکلات در حوزه‌های مختلف این اقدامات برای مردم قابل لمس نیست.

فرماندار هلیلان افزود: انتظار میرود با تداوم خدمات این نهاد به مرور با رفع فقر و محرومیت و توسعه شهرستان نمود بیشتری پیدا کند .
وی افزود : هلیلان در حوزه‌های زیرساختی ، اشتغال و بهداشتی دچار مشکلاتی هست که امیدواریم بنیاد علوی با نگاه کلان به این مشکلات اقدامات مناسبی را جهت برطرف کردن آنها انجام دهد .
عیوضی در ادامه بیمارستان در شهرستان را یک ضرورت عنوان و تصریح کرد: ساخت بیمارستان در کهره که زمین مورد نیاز آن نیز تهیه ، می‌تواند بهترین یادگار از سوی بنیاد علوی برای این دیار باشد .

وی در پایان گفت: ساخت ادامه بلوار توحید به کهره (بلوار خلیج فارس) ، ایجاد پارک و فضای سبز و مبلمان شهری از مباحث مهم حوزه زیرساختی شهر توحید است که انتظار ما اینست بنیاد علوی همچون گذشته بعنوان همراه و همیار دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی ، این بار نیز  در جهت رفع این مشکلات و برآورد مطالبات مردمی اقدامات سودمندی را به انجام برساند .

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب