سرویس: سیاسی
کد خبر: 64618
|
00:05 - 1403/01/09
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

گلایه مردم از خدمات بیمارستان رازی باید رفع گردد

گلایه مردم از خدمات بیمارستان رازی باید رفع گردد
استاندار ایلام گفت: در بازدید از بیمارستان رازی، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی و رفع مشکلات صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، در پی گلایه‌مندی تعدادی از مردم در خصوص وضعیت ارائه خدمات درمانی، استاندار ایلام از بیمارستان رازی این شهر بازدید کرد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

بهرام‌نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 

استاندار ایلام تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب