سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64548
|
08:56 - 1403/01/04
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر:

پویش «من هم یک حامی‌ام» تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

پویش «من هم یک حامی‌ام» تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران نوروزی در اجرای پویش مردمی «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» حامی ۲۰۰ فرزند یتیم دره شهری شدند، گفت: این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،مصدق کولیوندصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: در راستای اجرای پویش مردمی «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» گردشگران و مسافران نوروزی که از شهرستان‌های هم جوار و استان‌های دیگر به شهرستان دره شهر آمده‌اند و همچنین مردم بومی دره شهر تاکنون حمایت از ۲۰۰ فرزند یتیم در این شهرستان را عهده‌دار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر تصریح کرد: جذب حامی از بین گردشگران نوروزی و همچنین مردم دره شهر با تلاش همکاران و امدادگران این شهرستان و در اجرای پویش «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» محقق شده است.

وی افزود: برنامه هدف‌گذاری شده امداد دره شهر برای جذب حامی در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی حدود ۴۰۰ نفر بوده که در این چند روز ۵۰ درصد این هدف‌گذاری محقق شده است.

 کولیوند خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۴۰۰ کودک یتیم و نیازمند در شهرستان دره شهر مددجوی این نهاد بوده که نیازمند حامی هستند. 

به گفته کولیوند پویش من هم یک حامی‌ام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و از همه مردم نیکوکار برای پیوستن به این پویش دعوت می‌شود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب