ایلام بیدار08:56 - 1403/01/04
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر:

پویش «من هم یک حامی‌ام» تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران نوروزی در اجرای پویش مردمی «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» حامی ۲۰۰ فرزند یتیم دره شهری شدند، گفت: این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،مصدق کولیوندصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: در راستای اجرای پویش مردمی «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» گردشگران و مسافران نوروزی که از شهرستان‌های هم جوار و استان‌های دیگر به شهرستان دره شهر آمده‌اند و همچنین مردم بومی دره شهر تاکنون حمایت از ۲۰۰ فرزند یتیم در این شهرستان را عهده‌دار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر تصریح کرد: جذب حامی از بین گردشگران نوروزی و همچنین مردم دره شهر با تلاش همکاران و امدادگران این شهرستان و در اجرای پویش «ماه مهربان، من هم یک حامی‌ام» محقق شده است.

وی افزود: برنامه هدف‌گذاری شده امداد دره شهر برای جذب حامی در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی حدود ۴۰۰ نفر بوده که در این چند روز ۵۰ درصد این هدف‌گذاری محقق شده است.

 کولیوند خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۴۰۰ کودک یتیم و نیازمند در شهرستان دره شهر مددجوی این نهاد بوده که نیازمند حامی هستند. 

به گفته کولیوند پویش من هم یک حامی‌ام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و از همه مردم نیکوکار برای پیوستن به این پویش دعوت می‌شود.

انتهای خبر/م