سرویس: سیاسی
کد خبر: 64544
|
00:34 - 1403/01/04
نسخه چاپی

امام‌جمعه موقت چرداول:

تحقق شعار سال محور عملکرد مسئولان باشد

تحقق شعار سال محور عملکرد مسئولان باشد
امام‌جمعه موقت چرداول گفت: باید توجه داشت که نام‌گذاری سال‌های متمادی از سوی رهبر انقلاب نشان‌دهنده دغدغه ایشان دارد که نیازمند این است تا سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

 حجت‌الاسلام عمران احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و ماه تمرین بندگی و تمرین خوبی است که باعث می‌شود تا انسان خوبی‌ها درون خود را تقویت کرده و از بدی‌ها بکاهد.

وی با تبریک سال جدید و نام‌گذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب افزود: هر کجا مردم پای‌کار بوده‌اند نتایج خوبی حاصل شده است و اقتصاد مردمی هم قطعاً باعث پیشرفت کشور می‌شود.

امام‌جمعه موقت چرداول گفت: باید توجه داشت که مسئله اقتصاد یکی از آسیب‌هایی است که کشور ما را تهدید می‌کند به همین دلیل دشمن همواره از این مسیر سعی در آسیب‌زدن به ایران اسلامی دارد و در این راه همه توان خود را به کار گرفته است.

احمدی در ادامه گفت: باید توجه داشت که نام‌گذاری سال‌های متمادی از سوی رهبر انقلاب نشان‌دهنده دغدغه ایشان دارد که نیازمند این است تا سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر جهش تولید همراه را با مشارکت مردم رقم بخورد قطعاً تورم کاهش پیدا کرده، صادرات رونق گرفته، تولید افزایش‌یافته و همچنین مشکلات معیشتی مردم کاهش‌یافته که لازمه رسیدن به این کار قطعاً توجه جدی مسئولان و در دستور کار قراردادن این مقوله است.

امام‌جمعه موقت چرداول در ادامه گفت: برای این در امر تولید جهشی داشته باشیم باد قوانین دست‌وپاگیر را حذف کرده و سعی کنیم رویکردها را اصلاح کنیم تا مسیر حمایت از تولید هموار به‌نحوی‌که تولیدکننده‌ها به‌راحتی بتوانند به امر تولید برسند.

احمدی بیان داشت: همچنین افرادی که در مسیر تولید سنگ‌اندازی کرده یا ضعیف هستند باید برکنار شده و جای خود را به افراد بااستعداد و باانگیزه بدهند.

وی تصریح کرد: نقش مشارکت مردم در امر تولید مهم و ضروری است به‌نحوی‌که هر جا مردم به میدان آمده‌اند قطعاً نتایج بی‌نظیری داشتیم و هر جا مشارکت مردم نبود قطعاً ضرر می‌کردیم به همین دلیل امروز باید به مشارکت توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب