سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6227
|
18:38 - 1392/12/14
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد/

کشف 43 فقره سرقت منزل در ایلام

کشف 43 فقره سرقت منزل در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از کشف 43 فقره سرقت منزل در ایلام خبر داد.
به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار علی دولتی با بیان اینکه با دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و 4 مالخر راز سرقت منازل ایلام کشف شد، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهر ایلام اکیپ ویژه‌ای از کارکنان آگاهی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه پلیس در خصوص چگونگی وقوع سرقت‌ها مشخص کرد که عاملان این سرقت‌ها با یک شگرد و شیوه خاص اموال قابل حمل و در عین حال با ارزش منازل مردم را به سرقت می‌بردند.
 
دولتی با بیان اینکه تلاش‌های چند روز گذشته کارآگاهان نتیجه داد و سرنخ‌هایی از فعالیت دو سارق سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد که با شناسایی این دو سارق و همچنین کشف تعدادی از اموال مسروقه از دو مالخر تلاش برای دستگیری متهمان آغاز شد، گفت: با پیدا کردن مخفیگاه متهمان صبح امروز اکیپ‌های ویژه‌ای از پلیس آگاهی استان در دو عملیات موفق توانستند این دو نفر را به همراه دو مالخر اموال شناسایی و دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی ایلام خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به 43 فقره سرقت منازل مردم اعتراف کرده‌اند. همچنین از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال سرقت شده شامل طلاجات، دوربین فیلمبرداری، لپ تاب و اسلحه کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان پرونده تحویل محاکم قضایی استان شده و از آن طریق روانه زندان شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد