سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6172
|
13:24 - 1392/12/11
نسخه چاپی

یار بارانی خاتمی در راه مسند ریاست آموزش‌و پرورش ایلام

یار بارانی خاتمی در راه مسند ریاست آموزش‌و پرورش ایلام
یکی از عناصر اصلاح طلب نزدیک به خاتمی از گزینه های جدی برای ریاست آموزش و پرورش استان ایلام است.

به گزارش ایلام فردا به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،زمزمه های بازگشت یکی از عناصر تندرو سیاسی برای قرار گرفتن در راس مدیریت آموزش و پرورش استان ایلام به گوش می رسد.

شنیده می شود علی عسکر احمدی یکی از عناصر سیاسی اصلاح طلب ایلام که پیش از این در دوران اصلاحات عهده دار مدیرکلی این نهاد بود قرار است بار دیگر مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام شود.

وی یکی از امضاکنندگان نامه معروف مدیران 67 نفره استان ایلام از تحصن نمایندگان مشارکتی مجلس ششم در تیرماه 82 است.

احمدی همچنین ریاست شاخه بنیاد باران از بنیادهای وابسته به خاتمی را در استان ایلام بر عهده داشته است.

این انتخاب در حالی صورت می گیرد که وی بازنشسته شده و برخلاف وعده های داده شده دولت اعتدالگرایان برای عدم استفاده از بازنشستگان بار دیگر بر مسند مسئولیت خواهد نشست.

طیف افراطی که در آموزش و پرورش استان ایلام سکنی گزیده این روزها با تشکیل دیدارهای پیاپی با استاندار ایلام وی را مجاب کرده تا از معرفی احمدی حمایت نماید.

لازم به ذکر که حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه (9 اسفند ماه) با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استاندار اظهار کرد:متاسفانه گروهی دائما برای مدیر کردن هم‌حزبی‌های خود به  استاندار فشار وارد می‌آورند که درست نیست و همه باید به دور از مسائل حزبی دست به دست هم دهیم و استاندار را کمک کنیم.
وی با طرح این سوال که چرا عده‌ای فقط فشار می‌آورند که دوستانشان به مدیریت برسند؟ ادامه داد:اگر کسانی به نظام ولایی اعتقاد نداشته باشند و مسئولیت بگیرند حقوقی که در ازای مسوولیت می گیرند حرام است و سوال اینجاست که چرا کسانی‌که رد صلاحیت شده‌اند باید مسئولیت بگیرند. این موضوع عین نفاق است و موجب گسترش نفاق در جامعه نیز می‌شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد:برخی برای مدیر شدن کسانی تلاش می‌کنند که توان مدیریتی ندارند و یا بازنشسته شده‌اند که درست نیست و باید به استاندار اجازه داد تا با فراغ بال مدیرانی توانمند را انتخاب کند و بیشتر به فکر استان و مشکلات آن باشد.

لطفی تصریح کرد: برخی در دوران اصلاحات اعتقادی به آموزش و پرورش مبتنی بر اصول ارزش‌های الهی و تعالیم قرآن و اهل بیت نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اکنون هم زمزمه‌های برگشتن همان سیاست‌ها در قالب انتصاب مدیران نالایق و مخالف نظام اسلامی که متاسفانه دارای تفکرات تند اصلاح طلبی هستند و کارنامه سیاهی در دوران مدیریت خود از قبیل مخالف با ولایت فقیه و اعمال تفکرات و اندیشه‌های غلط حزبی و جناحی و عدم اعتقاد به نظام ولایی دارند، به گوش می‌رسد که چنین انتصاباتی با شعار رئیس جمهور منافات دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد