سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6152
|
12:27 - 1392/12/10
نسخه چاپی

آیت‌الله محمد جعفر منتظری:

شکایت مردم از برخی دستگاهها در استان ایلام افزایش یافته است

شکایت مردم از برخی دستگاهها در استان ایلام افزایش یافته است
آیت‌الله محمد جعفر منتظری گفت:شکایت مردم از برخی دستگاهها در استان ایلام افزایش یافته است.

به گزارش ایلام فردا،رئیس دیوان عدالت اداری در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: دیوان عدالت اداری موضوع شکایات مردم استان ایلام را طی سال‌های گذشته بررسی کرده است

وی ادامه داد: متاسفانه طی سال 91 شاهد رشد 29 درصدی شکایات مردم ایلام از دوایر دولتی در استان ایلام بوده‌ایم. یعنی سال 91 در مقایسه با سال 90 شکایات مردم از دوایر دولتی استان ایلام به دیوان عدالت اداری 29 درصد رشد یافته است.

آیت الله منتظری اضافه کرد: خوشبختانه طی 11 ماهه امسال در مقایسه با سال 91 از کاهش 23 درصدی شکایات مردم از ادارات استان ایلام داشته‌ایم. این درحالی است که در برخی از استان‌ها از رشد شکایات مردم از ادارات روبه رو هستیم که در استان ایلام این روند معکوس است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: البته چند دستگاه نیز در استان ایلام وجود دارد که شکایات مردمی از این دستگاه‌ها زیاد است که باید استاندار ایلام در این باره چاره‌جویی کنند و با مدیران آن دستگاه‌ها این موارد را بررسی تا مشکلات مردم رفع شود.

وی تاکید کرد: بررسی علت این تعداد شکایات از این چند دستگاه دولتی در استان ایلام بر عهده استاندار ایلام است که امیدواریم این موارد نیز بر طرف شود.

منتظری تصریح کرد: البته در مجموع میزان شکایات مردم از دستگاه‌های دولتی استان ایلام طی ماه‌های اخیر در مقایسه با سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دفاتر استانی نمایندگی دیوان عدالت اداری نیز در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و از تمام توان خود استفاده می‌کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد