سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6123
|
15:08 - 1392/12/07
نسخه چاپی

سردار حسینی:

رمز پیشرفت کشور تکیه بر تواناییهای داخلی است

رمز پیشرفت کشور تکیه بر تواناییهای داخلی است
سردار حسینی گفت:رمز پیشرفت کشور تکیه بر تواناییهای داخلی است.

به گزارش ایلام فردا،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه قدردانی از دست اندرکاران بیمارستان صحرایی شهید خانزادی اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران در برخی از صنایع مانند صنعت موشکی به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.

وی با طرح این پرسش که چرا در صنعت موشکی به پیشرفت رسیده ایم اما در کشاورزی و اقتصاد پیشرفتهای چشمگیری نداشته ایم تصریح کرد:نگاه به داخل کشور و تکیه بر توانایی های داخلی رمز پیشرفت ما در زمینه موشکی و دفاعی است.

سردار حسینی تاکید کرد:اگر بخواهیم در سایر بخش ها از جمله اقتصاد پیشرفت داشته باشم باید توانایی های کشور را مد نظر قرار داد و با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری زمینه پیشرفت کشور را فراهم آوریم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی اشاره و گفت:امروز در استان ایلام بیش از 115 طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه حداقلی به بهره برداری رسیده و صاحبان این طرح ها در حال درآمد زایی هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران بیمارستان صحرایی شهید خانزادی اضافه کرد:پیشرفت های پزشکی ایران در ابعاد مختلف به یقین برگرفته از حوادث دفاع مقدس است.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران بیمارستان شهید خانزادی تقدیر به عمل آمد.

بیمارستان صحرایی شهید خانزادی به مدت 4 روز در بخش زرنه ایوان به درمان و ویزیت رایگاه مردم منطقه پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد