سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6084
|
15:44 - 1392/12/04
نسخه چاپی

احمد شوهانی:

دلیل ممانعت از تردد مسافران به شکل انفرادی در مرز مهران مشخص شود

دلیل ممانعت از تردد مسافران به شکل انفرادی در مرز مهران مشخص شود
احمد شوهانی گفت:دلیل ممانعت از تردد مسافران به شکل انفرادی در مرز مهران مشخص شود.

به گزارش ایلام فردا،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:درجلسه سه شنبه این هفته کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس سوال بنده از وزیر کشور مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد:سوال از وزیر کشوردرباره برخی مسائل مرزهای غربی است، زیرا در مرزهای غرب کشور اجازه تردد انفرادی به مسافران داده نمی شود؛ به عبارت بهتر مردم در این مناطق مجبورهستند که به شکل کاروان مسافرت کنند.

شوهانی اضافه کرد:این موضوع درحال حاضر قانونی وشرعی نیست، فردی که گذرنامه دارد و فعالیت های خود را به طورقانونی انجام می دهد نباید مجبور شود که به صورت کاروانی مسافرت کند، بنابراین باید مشخص شود که دلیل ممانعت نیروی انتظامی از تردد مسافران به شکل انفرادی چیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:از سوی دیگر وزیر کشور باید درباره به کارگیری افراد بازنشسته و عدم توجه و رعایت شایسته سالاری در انتصابات در وزارت کشور پاسخ دهد، چندی پیش بخشنامه شده افرادی که از ازسازمان ها و نهاد ها در وزارت کشورمامور بودند باید به محل کار خود باز گردند، اما عده ای از افراد خاص در این میان در وزارت کشور باقی ماندند که این موضوع خلاف اصل عدالت است، زیرا اگرقانون و بخشنامه است باید برای همه افراد یکسان اجرا شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد