سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6074
|
10:12 - 1392/12/04
نسخه چاپی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری ایلام:

توسعه مشارکت‌های اجتماعی نیازمند فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد است

توسعه مشارکت‌های اجتماعی نیازمند فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد است
سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری ایلام گفت:توسعه مشارکت‌های اجتماعی نیازمند فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد است
به گزارش ایلام فردا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، اسماعیل رستمی در نشست توجیهی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌ نهاد سازمانی با شخصیت حقوقی مستقل، غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است که برای انجام فعالیت داوطلبانه با گرایش فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، بشردوستانه و بر اساس قانونمندی و اساسنامه مدون، با رعایت چارچوب قوانین موضوعه کشور و مفاد آیین‌نامه‌های اجرایی آن فعالیت می‌کند.
 
وی افزود: توسعه مشارکت‌های اجتماعی نیازمند فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد است که باید در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.
 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: در دوران قبل از انقلاب این سازمان‌ها به عنوان هماهنگ کننده امور نقش موثری در بسیج نیروهای فعال مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در عرصه‌های گوناگون جامعه داشتند و همواره تمام برنامه‌ریزی و مدیریت این سازمان‌ها توسط خود مردم و به صورت خودجوش صورت می‌گرفته است.
 
وی با بیان اینکه عموما هزینه سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت عمومی مردم همراه است، گفت: نحوه انجام حمایت‌های دولتی از سازمان‌های مردم نهاد باید مدیریت و ساماندهی شود تا کار ویژه اصلی آنها که همانا ارتقا سطح نشاط و افزایش روحیه امید در جامعه است نهادینه شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد