سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6049
|
19:28 - 1392/11/30
نسخه چاپی

علی محمد احمدی:

با اجرای گام دوم هدفمندی شاهد ایجاد تورم در جامعه خواهیم بود

با اجرای گام دوم هدفمندی شاهد ایجاد تورم در جامعه خواهیم بود
علی محمد احمدی گفت:با اجرای گام دوم هدفمندی شاهد ایجاد تورم در جامعه خواهیم بود.

به گزارش ایلام فردا،علی محمد احمدی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با افزایش پیدا کردن قیمت حامل های انرژی به طور قطع در ابتدای مسیر شاهد ایجاد تورم در جامعه خواهیم بود.
وی افزود: به طور قطع با افزایش قیمت حامل های انرژی هر چند با شیب ملایم شاهد تغییراتی در زندگی مردم خواهیم بود که باید در این صورت با انجام حمایت و تقویت های ویژه از حمل و نقل عمومی سعی کرد که به مردم فشار وارد نشود.
رئیس مجمع نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند که با انجام این فاز از هدفمندی یارانه ها بدون شک باید منتظر ایجاد تورم در جامعه بود.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: اگر تبصره 21 که در مجلس اصلاح شد نهایی شود،52 میلیارد تومان ناشی از افزایش قیمت حامل های انرژی به 48 میلیارد تومان می رسد.
احمدی عنوان کرد: ما نیازمند پنج تا 10 هزار میلیارد تومان هستیم وگرنه در پرداخت نقدی و نیز در درآمدها با مشکل جدی مواجه می شویم.
وی افزود: با افزایش قیمت حامل های انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها به طور قطع قیمت، بنزین، نفت سفید و سایر حامل های انرژی نیز بالا می رود که با تصمیمات اتخاذ شده این روند به صورت شیب ملایم انجام می شود که آثار تورمی شدیدی به دنبال نداشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درآمد مردم ایلام به گونه ای است که بیش از 98 درصد مردم آن زیر سقف حقوقی که دولت برای قطع یارانه در نظر گرفته است، وجود دارد.
وی گفت: با این وجود می توان گفت که هیچ فردی در ایلام از دریافت یارانه نقدی محروم نمی شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد