سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5533
|
17:53 - 1392/10/28
نسخه چاپی

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد/

کشف ۴۵ کيلوگرم ترياک در ایلام

کشف  ۴۵ کيلوگرم ترياک در ایلام
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگيری ۵ نفر از سوداگران مرگ در ایلام و کشف ۴۵ کيلوگرم ترياک خبر داد.
به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن سماواتي "در گفتگویی اظهار کرد: به دنبال اطلاع مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مبني بر فعاليت گسترده يک باند توزيع کننده مواد مخدر که قصد توزيع بيش از 45کيلوگرم ترياک را در بين استان هاي ايلام و کرمانشاه را دارند مراتب را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند. 
 
جانشين انتظامي استان اضافه کرد: مأموران پليس ايلام با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ضمن اطلاع از ورود قاچاقچيان با دو دستگاه خودو ماکسيما و پژو 405 به حوزه استحفاظي استان ايلام به صورت نامحسوس به تعقيب آنان پرداختند.
 
اين مقام مسئول انتظامي خاطر نشان کرد: سرانجام پس از يک عمليات تعقيب و گريز چند ساعته  خودرهاي آنان متوقف و سرنشينانش نيز دستگير شدند.
 
وي با اشاره به اينکه از خودروهاي توقيف شده مقدار 45 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط گرديد افزود: در اين عمليات که باتيراندازي به سمت قاچاقچيان همراه بود هيچ گونه خسارت مالي و جاني در پي نداشت.
 
سرهنگ سماواتي در ادامه با هشدار به سوداگران مرگ اظهار داشت: پليس مصمم است با افرادي که با توزيع مواد مخدر بصورت خرد و کلان قصد داشته باشند جوانان اين مرز و بوم را به دام اعتياد بکشانند به شدت برخورد خواهد کرد.
 
وي همچنين از مردم ولايتمدار استان خواست تا در صورت مشاهده و يا اطلاع از خريد و فروش مواد مخدر مراتب را از طريق تلفن 110 ويا 128 به پليس گزارش دهند.
 
سرهنگ "سماواتي" در پايان ياد آور شد: در اين عمليات موفق که با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه صورت گرفت، متهمان با تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد