سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5477
|
17:17 - 1392/10/24
نسخه چاپی

سردار رادان در ایلام:

تطميع، تهديد و جهل از عوامل بی بصيرتی است

تطميع، تهديد و جهل از عوامل بی بصيرتی است
سردار رادان در ایلام گفت:تطميع، تهديد و جهل از عوامل بی بصيرتی است.
به گزارش ایلام فردا،همايش روساي كلانتری ها و پاسگاه های فرماندهي انتظامي استان ايلام با حضور سردار احمد رضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي برگزار شد. 
سردار رادان در اين همايش گفت: استان ايلام يادآور رشادت ها و حماسه سازي هاي مردماني است که با جانفشاني خود از اين سرزمين مقدس جانانه دفاع کردند. 
وي خاطر نشان کرد: اين استان که مسير زائران عتبات عاليات است يادآور مشتاقاني می باشد که براي زيارت سرور و سالار شهيدان از جاي جاي کشور وارد اين استان مي شوند. 
جانشين نيروي انتظامي کشور در ادامه با اشاره به واقعه کربلا و تشريح چگونگي شکل گيري سپاه کوفه عليه ياران امام حسين(ع) سه عنصر تطميع، تهديد و جهل نسبت به ولي امر زمان را عامل بي بصيرتي خواص و عوام کوفه و دشمني با امام حسين(ع) خواند. 
وي گفت: لشکر 30 هزار نفري کوفه که در مقابل امام حسين ايستادند از مسلماناني بودن که سابقه آن ها در اسلام به سال ها قبل از آن برمي گردد ولي به جهت بازگذاشتن راه نفوذ روزنه هاي تطميع، تهديد و جهل نسبت به امام زمان خود نتوانستند راه درست را پيدا کنند و گمراه شدند. 
سردار رادان در تشريح چگونگي شکل گيري شهر کوفه گفت: کوفه ابتدا يک پادگان نظامي از نظاميان اسلام بود که بعدها با ورود خانواده سپاهيان اسلام شکل يک شهر را به خود گرفت و در واقع مي توان گفت که بنيان و اساس اين شهر اسلامي بود. 
وي ادامه داد: کوفياني که بيش از همه امام حسين(ع) را مي شناختند و او را دعوت کرده بودند در آخر با سپاهياني عظيم در مقابل او ايستادند و واقعه کربلا رابوجود آوردند. 
جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور مراقبت از خود را وظيفه حساس بر شمرد و با مقايسه فتنه 88 با فتنه مردم کوفه گفت: فتنه نوعي از غبار است و بصيرت چراغي براي پيدا کردن راه درست است. 
اين فرمانده ارشد نيروي انتظامي کشور در ادامه سخنان خود به رموز موفقيت پليس در جامعه اشاره کرد و گفت: خوش خلقي اولين رمز شناخت پليس خوب و موفق است. 
وي با تاکيد بر اينکه خوش خلقي بايد با انضباط همراه باشد اظهار داشت: يک پليس موفق بايد چابک و آينده نگر باشد و نسبت به سازمان و خانواده خود تعهد داشته باشد و هيچ گاه از انتقاد مردم هراس نداشته باشد. 
سردار رادان با اشاره به اينکه جمع اين ويژگي ها باعث بوجود آمدن پليس هوشمند در جامعه مي شود گفت: پليسي هوشمند است که بداند کجا بايد رئوف باشد و کجا قاطع باشد. 
وي در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي طرح مکنا به عنوان يکي از اهداف ناجا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اجراي اين طرح براي احقاق حق مردم و تکريم ارباب رجوع است. 
جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور تصريح کرد: با اجراي طرح مکنا در واحد هاي اجرايي و خدماتي پليس، فرايند خدمت به مردم در سازمان پليس اصلاح مي شود. 
وي در پايان با تاکيد بر اينکه توجه به خواسته هاي مردم جايگاه پليس را ارتقاء مي بخشد، گفت: بايد بپذيريم انتظاراتي که مردم از پليس دارند به حق است. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد