سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43067
|
08:07 - 1398/12/22
نسخه چاپی

جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا

آرامستان های استان در پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می شوند

آرامستان های استان در پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می شوند
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا آرامستان های سراسر استان امروز و فردا مسدود می شود.

به گزارشايلام بيدار، ‍ سرهنگ "رضا همتی زاده"، رئیس پلیس راه استان ایلام  با اعلام این خبر اظهار گفت: در اجرای  دستور دادستان  مرکز استان و در راستای تمهیدات بعمل آمده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان،  آرامستان های سراسر استان در روز  پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می شوند .

 

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرعت انتشار آن در محیط های جمعی و در راستای توصیه های موکد و پیشگیرانه مسئولان حوزه بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال این نوع ویروس، از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم از  ترددهای غیر ضرور در جاده ها  خودداری کنند.

 

همتی زاده افزود: توقف خودروهای میوه فروش و خرده فروشان  در کنار جاده ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با آنها رفتار می شود.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: خودروهای بومی که قصد تردد به داخل استان را دارند در ورودی شهرها توسط کارکنان بهداشت و درمان با همکاری پلیس راه از آنها تست تشخیص کرونا بعمل آمده و درصورت مثبت بودن تست تحویل مراکز درمانی می شوند.

 

وی یادآور شد: از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۹ هزار و ۸۴۳  نفر مورد تست کرونا قرار گرفتند که تا کنون دو مورد مثبت در شهرستان آبدانان بر اساس گزارشات مراکز درمانی این شهرستان مشاهده شده است.

 

همتی زاده تصریح کرد: از کلیه مردم عزیز بخصوص رانندگان تقاضا داریم از مسافرت ها و تردد های غیر ضرور در سطح شهرها  و جاده های برون شهری خودداری کرده تا زنجیره  ابتلا شیوع بیماری با جلوگیری از  ترددغیر ضرور و معاشرت ها شکسته شود.

 

انتهای پیام/ش



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد