سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67555
|
00:13 - 1403/07/18
نسخه چاپی

سرپرست شهرداری دهلران خبر داد:

ساماندهی معابر شهر دهلران

ساماندهی معابر شهر دهلران
سرپرست شهرداری دهلران گفت: در راستای تحقق یکی از مطالبات به‌حق شهروندان و عملیاتی کردن مصوبات شورای ترافیک شهرستان، ما تصمیم به اجرای طرح ساماندهی معابر شهر دهلران گرفته‌ایم.

 عبدالله جریده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در راستای تحقق یکی از مطالبات به‌حق شهروندان و عملیاتی کردن مصوبات شورای ترافیک شهرستان، ما تصمیم به اجرای طرح ساماندهی معابر شهر دهلران گرفته‌ایم. این طرح به‌ویژه برای بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش رفاه شهروندان طراحی شده است.

وی افزود: بر اساس تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، هرگونه سد معبر مغایر با مقررات است و ما به عنوان شهرداری موظف به جمع‌آوری این موانع هستیم. واحد اجرائیات شهرداری در راستای اجرای این ماده قانونی اقدام خواهد کرد.

جریده به وضعیت موجود سد معبر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: وضعیت فعلی سد معبر در شهر زیبنده نیست و ما به دنبال بهبود این وضعیت هستیم. در روزهای آینده نشستی با دادستان محترم به عنوان مدعی‌العموم خواهیم داشت تا همکاری بیشتری در راستای رعایت حقوق شهروندان داشته باشیم.

سرپرست شهرداری دهلران با اشاره به مکان‌های پرتردد افزود: بیشترین سد معبر در نقاط شلوغی مانند خیابان اصلی، خیابان درمانگاه بقیه الله الاعظم، نبش بانک رفاه، نبش مدرسه خیام، و کسبه میدان بسیج مشاهده می‌شود. ما از کسبه و دست‌فروشان انتظار داریم که نسبت به جمع‌آوری سد معبر خود اقدام کنند.

جریده تصریح کرد: واحد اجرائیات شهرداری در روزهای آینده، اخطاریه‌هایی به کسبه و دست‌فروشان که اقدام به سد معبر کرده‌اند، ابلاغ خواهد کرد. در صورتی که این افراد به اخطارهای شهرداری توجه نکنند، ما اقدامات قانونی لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پایان از همکاری کسبه و مشاغل با شهرداری تشکر کرد و گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر دهلران پیشاپیش از همکاری و همراهی کسبه و دست‌فروشان در راستای رفع سد معبر قدردانی می‌کنند. امیدواریم با همکاری همه، بتوانیم به بهبود وضعیت معابر و ترافیک شهر کمک کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد