سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67571
|
09:41 - 1403/07/18
نسخه چاپی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خبر داد:

برگزاری مسابقات رفاقت مهر در ایلام

برگزاری مسابقات رفاقت مهر در ایلام
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات رفاقت مهر ویژه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان ایلام به میزبانی شهرستان چرداول در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حمزه محمدی‌مقدم صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری مسابقه رفاقت مهر اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات استانی رفاقت مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی لندی در راستای توانمندسازی جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام تصریح کرد: این مسابقات به مدت ۲ روز از ۱۷ مهر ماه و در ۲ بخش خواهران و برادران به میزبانی شهرستان‌های چرداول و دهلران در حال برگزاری است.

 این مسئول ادامه داد: در مرحله استانی این مسابقات، شرکت‌کنندگان در بخش‌های کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و زبان انگلیسی به رقابت می‌پردازند و در نهایت دو تیم برتر استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در پایان هدف کلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین اعضا و توانمند کردن آنها به مهارت‌های امدادی و بشردوستانه بیان کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد