سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28287
|
15:06 - 1396/05/23
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

شهادت حججی آبروی رفته کشور در سلفی حقارت آمیز را برگرداند

شهادت حججی آبروی رفته کشور در سلفی حقارت آمیز را برگرداند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:تصاویر شهادت مظلومانه و غرور آفرین شهید حججی مسابقه سلفی حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده قاره اروپا به همگان درس عزت و سربلندی و سرافرازی داد.

به گزارشايلام بيدار،سردار «سید صادق حسینی» در مراسم همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران استان، اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان یک کشور تاثیرگذار و محوری منشاء تحولات اساسی در منطقه و حتی جهان است، به گونه ای که بروز هر اتفاقی در داخل کشور بازتابی گسترده در محافل جهانی و منطقه ای دارد.

وی افزود: تصاویر شهادت مظلومانه و غرور آفرین شهید حججی مسابقه سلفی حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده قاره اروپا به همگان درس عزت و سربلندی و سرافرازی داد و آبروی کشور که در این قضیه رفته بود را برگرداند.

حسینی با تاکید بر استفاده بهینه و تکیه بر امکانات و سرمایه های کشور افزود: به عنوان مثال استان ایلام با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص خود شرایط را برای تقویت هر چه بیشتر بخش دامپروری دارد.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: عشایر و دامداران با وجود کمبودها و مشکلات و نیازهای بیشمار در بطن جریان اقتصاد مقاومتی قرار داشته و تولیدگر بخش عمده ای از نیازهای غذایی جامعه هستند.

وی یکی از مهمترین خلاء های استان در زمینه تولید محصولات غذایی را نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی و برندسازی محصولات و فرآورده های دامی برشمرد و گفت: استان ایلام با توجه به حجم زیاد تولیدات کشاورزی و دامی خود نیازمند یک برند مشخص برای معرفی محصولات خود به بازارهای داخل و خارج استان و حتی جهانی است.

حسینی ایجاد بازارهای خاص و ویژه فروش محصولات و تولیدات دامی و کشاورزی، برگزاری نمایشگاه های دائمی از محصولات زیربخش های کشاورزی، آموزش بهره برداران از علوم نوین دنیا در زمینه دامپروری و کشاورزی را از دیگر نیازهای جامعه عشایری و روستایی استان ایلام برشمرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد