سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26979
|
07:30 - 1396/03/22
نسخه چاپی

فرماندار ایوان خبر داد؛

اختصاص مبلغ 13 میلیارد به طرح های نیمه تمام ایوان

اختصاص مبلغ 13 میلیارد به طرح های نیمه تمام ایوان
فرماندار ایوان از اختصاص مبلغ 13 میلیارد ریال به پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از  جویزر، در نشست هم اندیشی  و تعامل مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ایلام و مدیر آموزش و پرورش ایوان با احسان اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، مشکلات و تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

"احسان اکبری"؛ فرماندار ایوان ؛در این دیدارتوجه به آموزش و پرورش را اولویت اول فرمانداری ایوان عنوان کرد و گفت : به منظور احداث و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش از محل اعتبارات شهرستان برای سال جاری مبلغ  13 میلیارد  ریال به آموزش و پرورش شهرستان ایوان اختصاص می بابد که از این مبلغ 12 میلیارد ریال دراختیار نوسازی مدارس جهت تعمیر ، تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری آموزش و پرورش قرار می گیرد و مبلغ یک میلیارد ریال هم در راستای توسعه اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهدای هفتم تیر خوران هزینه می شود .

فرماندار ایوان اظهار کرد: در جلسه دوم کمیته برنامه ریزی علاوه بر اعتبار مذکور ، از محل اعتبارات استانی بودجه بیشتری به آموزش و پرورش اختصاص می یابد .

در ادامه"بیرانوند"؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام،در این دیدار گفت:علیرغم محدودیتها و مشکلات مالی،در شهرستان کارهای خوبی انجام گرفته اما کافی نیست.

بیرانوند اظهار کرد:به منظور تکمیل دبیرستان 12 کلاسه ، تکمیل سالن ورزشی هنرستان فضیلت ، احداث دبستان 6 کلاسه مسکن مهر و مقاوم سازی دبستان 6 کلاسه ماژین و سایر پروژه های در حال احداث شهرستان ایوان  به مبلغ 65 میلیارد ریال اعتبار،  نیاز است.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد