سرویس: ورزشی
کد خبر: 67334
|
09:09 - 1403/07/04
نسخه چاپی

مأموریت مهم بلینگام؛

آرنولد را به رئال بیاور

آرنولد را به رئال بیاور
به نظر می‌رسد که جود بلینگام نقش مهمی در یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقال‌های چند سال اخیر اروپا ایفا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از ورزش سه، عملکرد خوب ترنت الکساندر آرنولد در ترکیب لیورپول و تیم ملی انگلیس در چند سال اخیر باعث شده است که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا در پست خودش بدانند و علاقه باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا مانند رئال‌مادرید به او هم بر کسی پوشیده نیست.

با این حال، موضوع پیوستن او به این باشگاه اسپانیایی در چند ماه اخیر به صورت جدی مطرح شده و نام این بازیکن بارها در کنار نام رئال به گوش رسیده که باعث شده است شایعات درباره حضور او در این تیم بیش از پیش جدی شود و بسیاری معتقد هستند که او با اتمام مدت قراردادش با لیورپول قصد دارد پیراهن این تیم را به تن کند.

قرارداد این ستاره انگلیسی با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را خواهد داشت که راهی باشگاه جدیدی شود و البته که رابطه بسیار صمیمانه و دوستانه‌ای که با بلینگام دارد شاید در این تصمیم چندان بی‌تأثیر هم نباشد و او بتواند نقش مهمی را در تغییر نظر این بازیکن که دوست نزدیکش در اردوی تیم ملی انگلیس و خارج از آن است ایفا کند.

بلینگام از زمان حضورش در رئال‌مادرید به ستاره‌ای درخشان تبدیل شده و بارها از این که این انتخاب را داشته ابراز خوشحالی کرده است. این دو بازیکن در طول مدت حضورشان در اردوی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ همیشه در کنار هم دیده شده‌اند و پس از آن هم تعطیلات را در آمریکا در کنار هم سپری کردند و حالا رسانه‌های انگلیسی بر این باورند که بلینگام مأموریتی جدی و مهم را در این انتقال برای رئال ایفا خواهد کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد