ایلام بیدار07:30 - 1396/03/22
فرماندار ایوان خبر داد؛

اختصاص مبلغ 13 میلیارد به طرح های نیمه تمام ایوان

فرماندار ایوان از اختصاص مبلغ 13 میلیارد ریال به پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از  جویزر، در نشست هم اندیشی  و تعامل مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ایلام و مدیر آموزش و پرورش ایوان با احسان اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، مشکلات و تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

"احسان اکبری"؛ فرماندار ایوان ؛در این دیدارتوجه به آموزش و پرورش را اولویت اول فرمانداری ایوان عنوان کرد و گفت : به منظور احداث و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش از محل اعتبارات شهرستان برای سال جاری مبلغ  13 میلیارد  ریال به آموزش و پرورش شهرستان ایوان اختصاص می بابد که از این مبلغ 12 میلیارد ریال دراختیار نوسازی مدارس جهت تعمیر ، تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری آموزش و پرورش قرار می گیرد و مبلغ یک میلیارد ریال هم در راستای توسعه اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهدای هفتم تیر خوران هزینه می شود .

فرماندار ایوان اظهار کرد: در جلسه دوم کمیته برنامه ریزی علاوه بر اعتبار مذکور ، از محل اعتبارات استانی بودجه بیشتری به آموزش و پرورش اختصاص می یابد .

در ادامه"بیرانوند"؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام،در این دیدار گفت:علیرغم محدودیتها و مشکلات مالی،در شهرستان کارهای خوبی انجام گرفته اما کافی نیست.

بیرانوند اظهار کرد:به منظور تکمیل دبیرستان 12 کلاسه ، تکمیل سالن ورزشی هنرستان فضیلت ، احداث دبستان 6 کلاسه مسکن مهر و مقاوم سازی دبستان 6 کلاسه ماژین و سایر پروژه های در حال احداث شهرستان ایوان  به مبلغ 65 میلیارد ریال اعتبار،  نیاز است.

 

انتهای پیام/ الف