سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23983
|
09:26 - 1395/09/06
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

سانسور خبرگزاری های حامی دولت درقبال نامه اعتراضی امام جمعه ایلام به وزیر کشور

سانسور خبرگزاری های حامی دولت درقبال نامه اعتراضی امام جمعه ایلام به وزیر کشور
خبرگزاری های حامی دولت نامه اعتراضی امام جمعه ایلام به وزیر کشور که در خطبه های نماز جمعه قرائت شد را سانسور کردند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::ماجرا از روز گذشته (جمعه) در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام شروع شد آنجا که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخشی از سخنان خود نامه اعتراضی به وزیر کشور در خصوص عملکرد و مدیریت ستاد اربعین را قرائت کرد.

وی در این نامه نسبت به وضعیت مدیریت ستاد اربعین و ایجاد یکسری مشکلات به وجود آمده در مرز مهران در ایام اربعین امسال انتقاد کرد.

امام جمعه ایلام در این نامه ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در مجموعه مدیریتی استان از اعمال میل و سلیقه های شخصی مسئولان در ستاد اربعین مرکزی گلایه کرد و گفت:  در این مدت مشخص شد که آقایان مسئول در ستاد مرکزی اربعین بنا بر میل و سلیقه خود برای اربعین در ایلام و مهران نسخه پیچیده بودند و علاوه بر این به مدیران اجرایی ایلام در این ایام اجازه بازگویی مشکلات و مسائل را ندادند.

متن کامل این نامه که دیروز در خطبه های نماز جمعه از سوی امام جمعه ایلام قرائت شد با عنوان "رفتارهای ناصواب،زائران را از نظام بدبین می کند/ برای اربعین در ایلام و مهران نسخه پیچیده بودند/ لزوم پرهیز از برخوردهای چماقی و خشن" در پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار منتشر شد.

اما با توجه به حساسیت موضوع و هشدارهای نماینده ولی فقیه مبنی بر رفع این مشکلات برای سال آینده در حالی که انتظار می رفت رسانه ها به صورت گسترده نسبت به پوشش این خبر اقدام می کردند اما در اقدامی خبرگزاری های حامی دولت این نامه اعتراضی را در رسانه های خود سانسور کردند.

در برخی از این رسانه ها اشاره ای گذرا به نامه هم نشده و در برخی دیگر فقط گذرا به این نامه اشاره شده و محتوای آن در این رسانه ها سانسور شده است.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد