سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23937
|
06:44 - 1395/09/03
نسخه چاپی

نماینده مردم دهلران در مجلس خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد و200میلیون برای بهسازی روستاهای آبدانان

اختصاص یک میلیارد و200میلیون برای بهسازی روستاهای آبدانان
نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهسازی و مرمت واحدهای روستای آبدانان تخصیص داده شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، شادمهر کاظم‌زاده، نماینده مردم دهلران در مجلس اظهار داشت: با تلاش مسؤولان واحدهای روستایی شهرستان آبدانان بهسازی و مرمت می‌شوند.

نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته تا صرف بهسازی و مرمت واحدهای روستایی شود است.

وی ادامه داد: 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید 200 تن قیر یارانه‌ای و برای آسفالت جاده‌های سرابباغ اختصاص یافته تا به زودی صرف اجرای این طرح در بخش سرابباغ از توابع شهرستان آبدانان شود است.

کاظم‌زاده در خصوص تکمیل تونل کبیرکوه هم گفت: امیدواریم که با تکمیل تونل کبیرکوه و تسریع در این پروژه مهم نزدیک‌ترین مسیر از استان‌های مرکزی به سمت مرزهای عراق سریع‌تر تکمیل شود.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بازگشایی مرز چیلات در دهلران خبر داد و تصریح کرد: شهرستان دهلران ظرفیت داشتن مرز رسمی را دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد