ایلام بیدار06:44 - 1395/09/03
نماینده مردم دهلران در مجلس خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد و200میلیون برای بهسازی روستاهای آبدانان

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهسازی و مرمت واحدهای روستای آبدانان تخصیص داده شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، شادمهر کاظم‌زاده، نماینده مردم دهلران در مجلس اظهار داشت: با تلاش مسؤولان واحدهای روستایی شهرستان آبدانان بهسازی و مرمت می‌شوند.

نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته تا صرف بهسازی و مرمت واحدهای روستایی شود است.

وی ادامه داد: 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید 200 تن قیر یارانه‌ای و برای آسفالت جاده‌های سرابباغ اختصاص یافته تا به زودی صرف اجرای این طرح در بخش سرابباغ از توابع شهرستان آبدانان شود است.

کاظم‌زاده در خصوص تکمیل تونل کبیرکوه هم گفت: امیدواریم که با تکمیل تونل کبیرکوه و تسریع در این پروژه مهم نزدیک‌ترین مسیر از استان‌های مرکزی به سمت مرزهای عراق سریع‌تر تکمیل شود.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بازگشایی مرز چیلات در دهلران خبر داد و تصریح کرد: شهرستان دهلران ظرفیت داشتن مرز رسمی را دارد.

 

انتهای پیام/س