سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23887
|
08:53 - 1395/08/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه چرداول:

60 برنامه در هفته بسیج در چرداول اجرا می شود

60 برنامه در هفته بسیج در چرداول اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت:60برنامه با 124 اجرا در هفته بسیج در مناطق مختلف شهرستان چرداول اجرا می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، "پاکزاد نوید"، فرمانده سپاه ناحیه چرداول در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج  ضمن تبریک این هفته گفت:60برنامه با 124 اجرا در هفته بسیج در مناطق مختلف شهرستان چرداول اجرا می شود.

وی افزود:تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش 20میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

نوید اظهار داشت: حضور پر رنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم ها قرار داد. ازاین رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می شناسند. باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی (ره) ورهبر معظم انقلاب ، تکلیفی فراتر از این دارد.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: در اندیشه امام خمینی(ره) ورهبر معظم انقلاب، بسیج، نهادی اجتماعی است، نهادی گسترده که پاسخ گوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آنها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست و بسیج با کارکردهای گوناگون خود، یاری رسان نیازهای آموزشی، عمرانی، سیاسی، دفاعی و... است

وی تصریح کرد: بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است چرا که در وصف بسیج همان بس که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود پس پیرو علی(ع) بسیجی واقعی است کسی که در همه زمینه ها علوی باشد.

نوید گفت: بسیج امروز در همه عرصه ها حضوری جهادگونه دارد هرکجا نیاز احساس شود بسیج اولین ارگان است  وبسیج خار چشم دشمنان در مسائل سیاسی و جناح بندی ها ، صف بندی ها وارد نمی شود ولی در عین حال آگاه است و بصیرت در ان یک اصل است دوست را از دشمن می شناسد و اسیر خواسته های گروهی نمی شود بسیج پشتیبان ولایت فقیه و پیرو رهبر است.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول افزود:غباروبی مزار شهداء،دیدار با خانواده شهداء وآزادگان،مسابقات ورزشی،یادواره شهداء،تجلیل از بسیجیان نمونه،شرکت بسیجیان در نماز جمعه وبرنامه 5آذر از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان می باشد

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد