سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23883
|
22:18 - 1395/08/28
نسخه چاپی

سردار مومنی در جلسه قرارگاه اربعین سپاه امیرالمؤمنین(ع):

اقدامات سپاه در مرز مهران قابل تقدیر است

اقدامات سپاه در مرز مهران قابل تقدیر است
سردار اسکندر مومنی گفت: اقدامات سپاه در مرز مهران برای زائران قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، جلسه قرارگاه اربعین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام لحظاتی پیش با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در محل مرز مهران برگزار شد.

سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این جلسه گفت: از ماه های قبل از اربعین جلسات و برنامه ریزی های لازم برای برپایی قرارگاه اربعین سپاه امیرالمومنین برگزار و هماهنگی ها در این خصوص انجام گرفت.

وی اظهار کرد: در هفته های قبل از شروع این حماسه عظیم برنامه های اجرایی آغاز و تاکنون نیز در حال انجام هستند.

این فرمانده نظامی افزود: سپاه در این مدت اقداماتی را برای زائران اربعین حسینی انجام داده که از جمله آنها می توان به راه اندازی چهار مرکز درمانی به ویژه بیمارستان صحرایی اشاره کرد.

حسینی ادامه داد: در این مراکز زائران به صورت رایگان مورد ویزیت قرار گرفته و از خدمات پزشکی در حزوه های عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و حتی داروخانه بهره مند می شوند.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: در حوزه تغذیه نیز تعداد 103 آشپزخانه خانگی برای پخت غذا در نظر گرفته شده و هم اکنون در حال پذیرایی از زوار هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل نیز تعداد 600 دستگاه خودروی سپاه کار جابجایی زوار را انجام خواهند داد و این موضوع برای بازگشت زائران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این فرمانده نظامی اذعان کرد: سپاه تمهیدات خود را برای بازگشت زائران در حوزه های مختلف از جمله اسکان، تغذیه و حمل و نقل در نظر گرفته است.

اقدامات سپاه در مرز مهران برای زائران قابل تقدیر است

سردار "اسکندر مومنی"، جانشین انتظامی کشور نیز در این جلسه گفت: مجموعه های نظامی  و انتظامی روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته اند و در این راستا سپاه اقدامات مناسبی را در مرز مهران انجام داده است.

وی اظهار کرد: دغدغه همه مجموعه های نظامی و انتظامی بر این بوده تا اتفاق و یا حادثه ناگواری در مرز به وجود نیاید و برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

این فرمانده انتظامی افزود: در حوزه بازگشت به مواردی از جمله حمل و نقل، اسکان و تغذیه توجه ویژه داشت و انتقال روان و تسریع در تردد زائران بدون بایستی در اواپلویت قرار گیرد.

مومنی ادامه داد: هماهنگی های لازم با هلال احمر برای احداث مکان های اسکان موقت به تعداد چندین هزار نفر انجام گرفته و بخشی از این تعداد در ترمینال برکت راه اندازی شده اند.

قرارگاه اربعین سپاه,مرز مهران,استان ایلام,سردار مومنی,ایلام بیدار

قرارگاه اربعین سپاه,مرز مهران,استان ایلام,سردار مومنی,ایلام بیدار

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد