سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23770
|
14:21 - 1395/08/21
نسخه چاپی

جانشین ستاد اربعین استان ایلام خبر داد؛

تردد 103 هزار زائر اربعین از مرز مهران در یک روز

تردد 103 هزار زائر اربعین از مرز مهران در یک روز
جانشین ستاد اربعین استان ایلام از تردد 103 هزار زائر اربعین از مرز مهران در طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، "حسین کلانتری"، جانشین ستاد اربعین استان ایلام در نشست ستاد اربعین استان ایلام در محل پایانه مرزی مهران اظهار کرد: میزان حجم ورودی به شهرستان مهران نسبت به سال های گذشته با رشد چشمگیری مواجه است.

وی گفت: بر همین اساس ظرف روز گذشته تعداد 103 هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کردند که البته این تعدا به صورت رفت و برگشت بوده است و بیش از 80 هزار نفر به عتبات عالبات از این تعداد عزیمت شدند.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام افزود: این امار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 100 و حتی 200 درصدی همراه شده و از لحاظ زمانی و مکانی پیش بینی حجم وروید این تعداد زائر نمی شد.

کلانتری ادامه داد: بایستی روند تردد در مرز مهران به راحتی انجام گیرد تا ازدحام جمعیت در پایانه مرزی و خروجی های منتهی به کشور عراق به وجود نیاید.

این مسئول بیان کرد: با توجه به تغییرات جوی در روزهای آینده بایستی تدابیر لازم برای روزهای پیش رو در نظر گرفته شود تا مشکلی به وجود نیاید.

وی با اشاره به پارکینگ های سطح شهر و ورودی شهر مهران نیز گفت: بایستی علائم مورد نیاز برای این پارکینگ ها در نظر گرفته شود تا مورد استفاده زائران قرار گیرد.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به اینکه امکانات عراق جوتبوگوی خیل عظیم عاشقان حسینی نیست، عنوان کرد: همین امر باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای زائران شده که از این عزیزان پوزش می طلبیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد