سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20360
|
06:50 - 1395/02/23
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

ستاد برگزاری مراسمات در دهلران تشکیل شود

ستاد برگزاری مراسمات در دهلران تشکیل شود
امام جمعه دهلران بر لزوم تشکیل ستاد مراسمات در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، جلسه هماهنگی جشن های اعیاد شعبانیه شهرستان دهلران باحضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، مجلسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و برخی از مسئولان ادارات و فعالین فرهنگی در محل سالن جلسات نهاد امامت جمعه دهلران برگزار شد.

 

امام جمعه دهلران در این جلسه اظهار کرد: اعیاد شعبانیه روزهای بزرگی است و همه مردم باید در جشن‌های این روزهای فرخنده مشارکت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان دارای مناسبت‌های فرخنده است بیان داشت: باید جشن‌هایی که برای احیای نام ائمه برگزار می‌شود در شان ایشان و مورد رضایت آن‌ها باشد.

 

وی ادامه داد: ماه شعبان ماه بزرگ و بابرکتی است و میلاد ائمه اطهار (ع) در این ماه قرار دارد که باید مراسمی در خور شأن آنها برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی درخصوص اهتمام و اهمیت دادن به مناسبت های مذهبی تاکید نمودند و با عنایت به برگزاری اعیاد شعبانیه که یکی از سنت های حسنه ی سالهای گذشته می باشد تاکید نمودند: امسال نیز همچون سنوات گذشته نسبت به حمایت و پشتیبانی اجرای مراسمات اعیاد شعبانیه اقدامات لازم را مجموعه های ذیربط انجام دهند.

 

وی گفت: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی امری لازم و ضروری است که باید مورد تأکید مسؤولان و متولیان امور قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه افزایش محتوای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اهتمام ورزند و باید کاری کنیم که جوانان این منطقه، جذب برنامه‌های فرهنگی و دینی شوند و به سمت فعالیت‌های غیرفرهنگی کشیدن نشوند.

 

امام جمعه دهلران درپایان خواستار تشکیل ستاد نیمه شعبان در کلیه بخش‌های شهرستان شد و گفت: امیدواریم جشن‌های نیمه شعبان در این شهرستان با بالاترین کیفیت و با محتوای خوب برگزار شود و مردم نیز استقبال لازم را داشته باشند.

 

درپایان این نشست تصمیماتی جهت برگزاری باشکوه مراسمات نیمه شعبان اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد