سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20344
|
11:56 - 1395/02/22
نسخه چاپی

مدير عامل شركت پست ايران خبر داد؛

جابجايی روزانه سه ميليون و 500 هزار مرسوله پستی

جابجايی روزانه سه ميليون و 500 هزار مرسوله پستی
مدير عامل شركت پست ايران از جابجايي روزانه سه ميليون و 500 هزار مرسوله پستی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حسين مهري، مدیر عامل پست جمهوری اسلامی ایران در نشست شوراي فرهنگي اداره كل پست ايلام اظهار كرد: اگر به صورت بخشي به اين مهم بنگريم معروف، مترادف با صداقت، مهرباني، امانت، رازداري و رسيدگي به امور مردم است.

وي توسعه اين فريضه را نزد شركت پست ضروري خواند و تاكيد كرد: بايد امر به معروف و نهي از منكر در پست به عنوان يك نهاد خدمت رسان كه هميشه با مردم در ارتباط است به طور جدي دنبال شود.
مديرعامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران تغيير در شيوه ها را براي فعاليت هاي شوراي فرهنگي ادارات پست ضروري برشمرد و افزود: خواسته هاي مردم تغيير يافته و بايد با تنوع فرهنگي و نوين سازي امور و خدمات اين حوزه پاسخ گوي نيازهاي مخاطبان باشيم.
مهري با اشاره به ارتباط گسترده پست با مشتري و جابجايي روزانه سه ميليون و 500 هزار مرسوله پستي در كشور گفت: با توجه به اين كه موزعان تنها نمايندگان رسمي دولت هستند كه به در منازل مردم مراجعه مي كنند شوراي فرهنگي بايد در زمينه رفتار مطلوب با مشتريان، مجموعه پست را ياري كند.
وي تاكيد كرد: بايد فعاليت هاي شوراي فرهنگي طوري طراحي شود كه اثربخش بوده و خروجي لازم را داشته باشد.
مديرعامل شركت پست كشور از اعضاي شوراي فرهنگي خواست تا طرح هاي مشخصي را براي گسترش موضوع هاي فرهنگي به ويژه در زمينه امر به معروف و نهي از منكر ارايه كنند تا در خصوص آن تامين اعتبار شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد