سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20341
|
11:35 - 1395/02/22
نسخه چاپی

استاندار ایلام خواستار شد؛

لزوم تسهیل ساخت و تکمیل مسکن مهر ایلام

لزوم تسهیل ساخت و تکمیل مسکن مهر ایلام
استاندار ایلام بر لزوم توجه مسؤولان در تسهیل ساخت و تکمیل مسکن مهر ایلام تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار کرد: در این نشست سعی می‌شود مشکلات زیرساخت و انشعابات آب، برق و فاضلاب مسکن مهر استان با حضور نماینده وزیر نیرو مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار ایلام در این نشست خواستار تسهیل ساخت و تکمیل مسکن مهر شد و افزود: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان هم چون راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و بانک‌ها باید مشکلات پروژه مسکن مهر استان را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی نیز تمام توان خود را در رفع این مشکلات برای بهره‌مندی مردم از این طرح به کار گرفته تا مردم افراد واجد شرایط با مشکل مواجه نشوند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر نیز در این نشست با بیان اینکه یک میلیون و 150 هزار واحد غیر خودمالک در سراسر کشور در حال احداث است افزود: سهم استان ایلام از این تعداد 8 هزار و 626 واحد است.

امیررضا کمالی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده 5 هزار و 600 میلیارد تومان برای تسهیل این واحدها در سراسر کشور نیاز است که با تامین آن مشکلات این حوزه رفع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این نشست گفت: 18 هزار و 134 واحد مسکن مهر در استان ایلام در حال ساخت است که تاکنون 14 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان با بیان اینکه 2 هزار و 300 واحد در دهلران ، موسیان و دره‌شهر در حال احداث هستند اظهار امیدواری کرد، با تکمیل این واحدها تا اوایل سال آینده پرونده مسکن مهر در استان ایلام بسته می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد