سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20316
|
11:22 - 1395/02/21
نسخه چاپی

بیانیه دانشجویان ایلامی در پی شهادت مدافعان حرم در خان طومان/

امروز بوی ایثار و شهادت نه از مهران و خرمشهر، از سوریه می آید

امروز بوی ایثار و شهادت نه از مهران و خرمشهر، از سوریه می آید
دانشجویان ایلامی در پی شهادت دلیرمردان جبهه مقاومت در خان طومان بیاینه ای صادر کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه ایلام ضمن صدور بیانیه ای خشونت و سلفی گری گروه های تکفیری را که مبتنی بر تحجر و افراط  و خشونت است، محکوم کرده وابراز داشتند؛ دشمنان اسلام و قرآن بدانند که تا دلیر مردان جبهه مقاومت و مدافعین حرم هستند،هرگز اجازه نخواهند دادکوچک ترین آسیبی به بلاد اسلامی و اماکن مقدس مذهبی برسد.

 در این بیانیه آمده است؛ بوی ایثار و شهادت و جانفشانی  امروز نه از خرمشهر و مهران که از سوریه می آید، شهیدانی که شهادت را از مکتب امام حسین(ع) و فداکاری و صبر  را از حضرت زینب (س) اسوه صبر و شکیبایی و جانفشانی در راه حق آموختند.

امروز شاهد تکرار تاریخ هستیم. یزیدیان و مروانیان بار دیگر برای به پا کردن خشونت و تجاوز علیه کشورهای اسلامی سعی در براندازی اسلام راستین دارندو باز هم سعی دارند تا سلفی گری دینی که مبتنی بر تحجر، افراط و خشونت است را به عنوان چهره های اسلامی نشان دهند که پیامبر(ص) عظیم الشانش اسوه رحمت، صلح و مهربانی است.

دشمنان اسلام و قرآن بدانند که تا جوانان جبهه مقاومت و مدافعین حرم هستند،هرگز اجازه نخواهند دادکوچک ترین آسیبی به بلاد اسلامی و اماکن مقدس مذهبی برسد.

انجمن دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه ایلام به تاسی از روحیه ی ظلم ستیزی پیر جماران و با تکیه بر منطق راستین اسلام رحمانی هر گونه خشونت و تجاوزی علیه بشریت را محکوم کرده و از خداوند منان برای خانواده های شهیدان عرصه صبر و شکیبایی و برای جوانان عاشورایی عزیزمان علو درجات را طلب می نماییم.

 دشمنان اسلام و قرآن، یزیدان و مروانیان زمان بدانند که تا دلیر مردان جبهه مقاومت و مدافعین حرم هستند،هرگز اجازه نخواهند داد کوچک ترین آسیبی به بلاد اسلامی و اماکن مقدس مذهبی برسد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد