سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20308
|
08:25 - 1395/02/21
نسخه چاپی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام اعلام کرد؛

درخشش مستند "در پناه بلوط" در جشنواره فیلم‌های بی‌کلام تهران

درخشش مستند "در پناه بلوط" در جشنواره فیلم‌های بی‌کلام تهران
مدیر کل صدا و سیمای ایلام از درخشش مستند"در پناه بلوط" در جشنواره های مختلف کشوری خبر داد.

علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیداراظهار کرد: مستند فاخر در پناه بلوط کاری از صدا و سیمای مرکز ایلام همچنان در جشنواره‌های مختلف می‌درخشد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: مستند در پناه بلوط تندیس بهترین مستند نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های بی‌کلام تهران را از آن خود کرد. این مستند در جشنواره  فیلم‌های بی‌کلام تهران، علاوه بر دریافت تندیس بهترین مستند، در بخش‌های بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین تصویربرداری نیز نامزد دریافت تندیس شد.

شیروی با اشاره به اینکه در پناه بلوط  اثر مهدی نورمحمدی کارگردان جوان و خوش ذوق ایلامی، در صدا و سیمای مرکز ایلام و به سفارش سیمای استان‌ها تولید شده است، افزود: در پناه بلوط داستان زندگی سنجاب ایرانی و چالش‌های موجود در مسیر حیات این حیوان کوچک است که در فضایی بدون کلام روایت می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام به موفقیت‌های متعدد ملی و بین‌المللی مستند در پناه بلوط اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین این موفقیت‌ها می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و تندیس بهترین مستند بلند هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت اشاره کرد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز بخش ملی و بین‌المللی جشنواره فیلم‌های بی‌کلام تهران، شامگاه شنبه 18 اردیبهشت در دانشگاه هنر تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد