سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20214
|
07:54 - 1395/02/18
نسخه چاپی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام؛

یاوه گویی امریکا خلاف برجام است/ ایران از مواضع دفاعی خود کوتاه نمی آید

یاوه گویی امریکا خلاف برجام است/ ایران از مواضع دفاعی خود کوتاه نمی آید
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام در بیانیه ای یاوه گویی های اخیر امریکا در خصوص عدم انجام رزمایش نظامی ایران در خلیج فارس را محکوم کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام در بیانیه ای یاوه گویی های اخیر امریکا در خصوص عدم انجام رزمایش نظامی ایران در خلیج فارس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر شیطان بزرگ دهان به یاوه گویی باز کرد و خواهان عدم داشتن رزمایش ایران در منطقه خلیج فارس شد. 

این بیانیه می افزاید: این یاوه گویی آمریکا به دنبال جریان بلوکه کردن اموال ایران نشان دهنده ی سوءنیت آمریکا در مذاکره با ایران و زیر سوال بردن محتوای برنامه برجام است. 
آمریکای جنایتکار بداند که ملت ایران هیچ گاه از مواضع دفاعی خود کوتاه نخواهد آمد و در مقابل دشمنان تمام قد خواهد ایستاد. 
بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق (ع)ایلام در حمایت از سخنان رهبری در رابطه با مواضع جدید آمریکا اذعان می دارد که تعیین تکلیف کردن آمریکا برای ایران "غلط اضافه ای "بیش نیست و ما بدون ترس و با تمام قدرت به رزمایشات خود ادامه می دهیم و به آمریکا پیشنهاد میکنیم 'خلیج خوک ها 'را برای پیشبرد اهداف خود در نظر بگیرد و پا از گلیم خود فرا تر ننهد. 
بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق ایلام از تمامی زمامداران و مرزداران ایران عزیز می خواهد که در انجام رزمایشات دفاعی بیش از پیش ثابت قدم باشند. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد