سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20178
|
01:57 - 1395/02/15
نسخه چاپی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام تأکید کرد؛

لزوم عمق بخشی به اندیشه های امام خمینی (ره)

لزوم عمق بخشی به اندیشه های امام خمینی (ره)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بر لزوم عمق بخشی به اندیشه های امام خمینی (ره) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام،  در نشست هماهنگی ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این استان اظهار کرد: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بودند که امروز شاهد گسترش انقلاب اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی افزود: تا زمانی که ما خود را متعهد به آرمان‌های امام راحل و سیره اهل‌بیت و ائمه اطهار(ع) می‌دانیم و این راه و هدف را به نسل‌های آینده انتقال داده می‌شود، به‌طورقطع پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی همواره در اهتزاز است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بابیان اینکه  ما از زر و زور دنیای استکبار هیچ هراسی نداریم، ابراز کرد: با توکل به خدا توسل به ائمه اطهار(ع)، ادامه راه امام راحل با پیروی از مقام معظم رهبری این مسیر همچنان تداوم دارد و امروز شاهد نهضت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

کلانتری یادآور شد: همه مسئولان نظام و دولت جمهوری اسلامی در مسیر و راه امام راحل قرار دارند و  این اعزام‌ها و برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل، در راستای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره) به نسل جوان است که امروز مورد آماج هجمه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی قرار دارند.

وی افزود:  امروز این تهاجم فرهنگی دشمنان ادامه دارد و آنان دشمنی خود را با سیر اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی، ادامه می‌دهند و در تلاش هستند که نگذارند این فرهنگ و ارزش‌های اسلامی به نسل‌های جوان منتقل شود  و این در حالی است که ما اگر این فرهنگ را به‌درستی به نسل جوان منتقل کنیم،  زندگی و سبک زندگی ما مطابق و در مسیر سیر اهل‌بیت(ع) قرار خواهد گرفت.  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بابیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گامی در راستای عمق بخشیدن به تفکر و اندیشه امام و انقلاب است، ابراز کرد: ما هرچه داریم از امام راحل و شهدا داریم و باید باشکوه هر چه تمام‌تر این مراسم را برگزار کنیم تا بتوانیم آرمان‌های نظام و امام راحل را به نسل جوان انتقال دهیم.

کلانتری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برکات سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، جدیت در کارهاست، گفت: مراسمت سطح استان و شهرستان‌ها با همکاری شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانداران و  ائمه جمعه برگزار می‌شود و به‌طورقطع در این زمینه همه مسئولان پای‌کار خواهند بود.

وی با تأکید بر اعزام روحانیون مبلغ به همراه کاروان‌های اعزامی به حرم مطهر، یادآور شد: برگزاری مراسم ارتحال امام  راحل در سال جاری باید بیش از سال‌های گذشته پررنگ‌تر  برگزار شود کمیته‌های فرهنگی و روستایی و سایر دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه با برنامه‌ریزی لازم زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان را با آرمان‌های امام راحل فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: هنوز ابعاد  مختلف شخصیتی حصرت امام راحل ناشناخته مانده است و  اگر به‌گونه‌ای بشود که بر اساس سیره امام راحل عمل و اقدام کنیم به‌طورقطع، آدم‌های متفاوتی در زمینه توجه و عمل به ارزش‌های اسلامی و انقلاب خواهیم بود.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: باید در زمینه برگزاری مراسمات عمق‌بخشی در زمینه اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل صورت گیرد و این کار بزرگ بر دوش آموزش‌وپرورش، صداوسیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است.

گفتنی است در این نشست در خصوص نحوه اعزام به حرم مطهر امام راحل و برگزاری مراسمات ویژه  سالگرد ارتحال امام راحل بحث و تبادل‌نظر شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد