سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19964
|
00:05 - 1395/02/05
نسخه چاپی

در جلسه شورای اداری عنوان شد؛

هشدار رئیس حوزه انتخابیه دهلران به مدیران دولتی

هشدار رئیس حوزه انتخابیه دهلران به مدیران دولتی
فرماندار دهلران گفت: مدیران حق استفاده از امکانات و جایگاه خود در تبلیغات انتخابات را ندارند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، اولین نشست شورای اداری شهرستان دهلران در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد.

امیدعلی سبزی، فرماندار دهلران در این نشست با اشاره باران بی سابقه اخیر، اظهار کرد: بارش باران سیل آسای اخیر خسارات فراوانی چون خراب شدن اماکن مسکونی، تاسیسات، اراضی کشاورزی و... به بار آورد.
 
وی ادامه داد: ما گزارشات خسارات را به مسئولان بالادست داده ایم و مدیران کل مربوطه در این زمینه نیز به دهلران آمده اند.
 
فرماندار دهلران در خصوص تخصیص نیافتن برخی اعتبارات شهرستان، افزود: ما اعتبارات لازم را  مصوب نموده ایم، برخی ادارات ممکن است هنوز تخصیص برای آن ها نیامده باشد که دست ما نیست.
 
وی گفت: در سال 94 پروژه هایی را مصوب نموده ایم که به محض تخصیص اعتبار حتما انجام خواهیم داد.
 
سبزی به انتخابات دور اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دهلران اشاره نمود و با بیان اینکه بداخلاقی های زیادی را دیدیم، عنوان کرد: گزارشات زیاد کذب در فضای مجازی پخش می شد و باعث می گردید تا فشار زیادی به ما بیاید که البته این کارها از پیش تعیین شده بود.
 
وی با اشاره به اینکه برخی حرمت ها را از بین برده اند، ابراز نمود: نباید هر بار ما به مدیران گوش زد کنیم که از امکانات و جایگاه خود برای تبلیغات استفاده نکنند.
 
وی به فعالیت مسئولان شهرستان در فضای مجازی اشاره نمود و گفت: مدیران مواظب باشند که در فضای مجازی هر چیزی را ننویسند. باید بدانند که در این دولت مسئولیت دارند و در فضای مجازی از آن انتقاد ننمایند.
 
سبزی به اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود: برنامه هایی در دولت تدوین شده است که بعد از انتخابات آن ها را تسریع خواهیم داد.
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد