سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19774
|
07:18 - 1395/01/25
نسخه چاپی

بدقولی مسئولان سیروان/

راه اندازی اینترنت 3G، وعده ای که محقق نشد

راه اندازی اینترنت 3G، وعده ای که محقق نشد
طبق وعده مسئولان شهرستان سیروان قرار بود اینترنت 3G تا اواخر سال 94 در این شهرستان راه اندازی شود ولی حتی با گذشت 22 روز از سال 95 خبری از تحقق این وعده مسئولان نیست.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، سال 94 وعده های بزرگ و کوچک مسئولان شهرستانی کم نداشت که با هیجان به اطلاع خلق الله رسانده شد، ولی بعضا خبری از تحقق شان نشد. سالی که "می شود" و "خواهد شد" به دم دستی ترین فعل خبری برخی مسئولان مبدل شد تا با جاشنی زمانی از «آینده نزدیک»، وعده هایی را رسانه ای کنند، اما بسیاری از این "می شود" ها محقق نشد!

اشکال و ایرادی که دلایل مختلفی نظیر عدم تخصیص به موقع و کافی اعتبارات تا موانع فنی پروژه های عمرانی در آن دخیل است، اما جای گلایه آنجاست که مسئولان بابت بدقولی های شان نه توضیحی می دهند، نه از عذرخواهی خبری است و حتی بعضا با عدم پاسخگویی به رسانه ها، تلاش دارند چراغ خاموش و بی صدا از کنار وعده شان بگذرند.

پایگاه اطلاع رسانی سیروان نوین در راستای رسالت اطلاع رسانی خود، و در ادامه گزارشات خود در خصوص بدقولی های مسئولان(اینجا کلیک کنید) در این گزارش تنها به یکی از  وعده های زمین مانده مسئولان شهرستان برای سال 94 اشاره می کند، به امید آنکه بدعت "وعده های سرخرمن" به مردم کاهش یابد و مدیران پس از بررسی همه جانبه و به دور از هیجان و شتاب زدگی، از وضعیت پروژه ها و زمان بهره برداری آنها اطلاع رسانی کنند.

راه اندازی اینترنت 3G وعده ای که محقق نشد

در 22 بهمن ماه 94 فرماندار سیروان در اجتماع راهپیمایان این روز، خبر از راه اندازی اینترنت3G  تا اواخر سال 94 داد.

در همین ارتباط سرپرست شرکت مخابرات شهرستان سیروان در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود که سویچ سایت 3G  هم اکنون نصب شده و با پیگیری های صورت گرفته، اینترنت 3G  تا اواخر سال جاری(94) در شهرستان سیروان راه اندازی می شود.

طبق وعده مسئولان می بایست شهروندان سیروانی از اواخر اسفند 94 شاهد نشان 3G بر روی صفحه موبایل خود و همچنین استفاده از امکانات نسل جدید اینترنت 3G می بودند ولی در حالی که حتی 22 روز از سال 95 نیز می گذرد ولی خبری از تحقق این وعده مسئولان نیست و انگار شهروندان سیروانی باید حلا حالاها در انتظار این نوع از نسل اینترنت بنشینند.

اینکه امروز با گذشت چندین روز از وعده ی مسئولان از بهره برداری اینترنت 3G در سیروان می گذرد و شهروندان کماکان از داشتن آن محروم مانده اند یک بعد قضیه است اما بعد دیگر را باید در چرایی تاخیر این پروژه کنکاش کرد که آیا به واقع ضعف مدیریتی نهاد مربوطه سبب چنین تاخیری شده است یا مشکل دیگر. به هر حال این بد قولی ها باعث بدبینی مردم به دستگاه های مربوطه و مسئولان می شود.

هرچند خبرنگار ما برای گرفتن توضیحاتی در این خصوص به شرکت مخابرات شهرستان مراجعه و حتی تماس تلفنی با روابط عمومی شرکت مخابرات استان داشتند ولی آنها از دادن توضیحات خودداری نمودند ولی پایگاه اطلاع رسانی سیروان نوین باز از انتشار توضیحات مسئولان مربوطه در خصوص گزارش بالا استقبال می کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد