سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19750
|
00:04 - 1395/01/24
نسخه چاپی

تا پایان خردادماه امسال صورت می گیرد؛

واگذاری یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در ایلام

واگذاری یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در ایلام
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از واگذاری یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در ایلام تا پایان خردادماه خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سید كمال الدین میرجعفریان، مدیر کل راه و شهرسازی ایلام، تعداد مسكن مهر احداثی این استان را ۱۸ هزار و ۹۴۴ واحد عنوان کرد كه در قالب مسكن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بافت‌های فرسوده احداث شده است.

وی افزود: چهار هزار و ۹۰۰ از واحدهای مسكن مهر در استان باقی مانده كه هم اكنون ۷۵۰ واحد آنها تكمیل شده و تا سه ماهه اول سال جاری نیز یك هزار و ۵۰۰ واحد دیگر تكمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینكه مسكن مهر استان ایلام تنها در شهرهای دهلران و موسیان با مشكلاتی مواجه است، یادآور شد: این واحدها به دلیل عدم تكمیل سهم آورده از طرف متقاضیان و انصراف آنها در مراحل مختلف ساخت متوقف شده است.

میرجعفریان تاكید كرد: امیدواریم با اجرای این اقدام مشكل واحدهای مسكونی طرح مسكن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.

وی از فروش واحدهای مسكونی مهر فاقد متقاضی این استان با قیمت تمام شده خبر داد و اضافه کرد: هیات وزیران در راستای اجرایی كردن طرح‌های آتی تامین مسكن،‌ با واگذاری واحدهای فاقد متقاضی طرح مسكن مهر مازاد بر عرضه و تقاضا، بدون در نظر گرفتن برخی شرایط چون احراز داشتن صلاحیت برای مالكیت موافقت كرد.

مدیر كل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در طرح مسكن مهر از واحدهای بدون متقاضی در این استان خریداری كنند كه در این زمینه به حوزه مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام مراجعه نمایند.

میرجعفریان یادآور شد: آن دسته از متقاضیانی كه در پروژه های تفاهم سه جانبه یا تعاونی ثبت نام كرده و در ادامه نسبت به واریز سهم آورده خود اقدام نكرده اند نیز می توانند برابر بخشنامه مذكور نسبت به ادامه روند ثبت نام و تكمیل سهم آورده خود اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد