سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19724
|
07:08 - 1395/01/23
نسخه چاپی

فرماندار ایوان خبر داد؛

اجرای طرح هادی در 39 روستای ایوان

اجرای طرح هادی در 39 روستای ایوان
فرماندار ایوان از اجرای طرح هادی در 39 روستای ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، معروف بسطامی، فرماندار ایوان اظهار کرد: خدمات چشمگیری در سطح روستاهای این شهرستان از سوی بنیاد مسکن ارائه شده که از جمله تهیه طرح هادی روستایی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی افزود: این طرح برای ۴۱ روستا تهیه شده که عملیات اجرایی آن در ۳۹ روستای انجام گرفته است ضمن اینکه مقاوم سازی ۲ هزار و ۷۲۱ واحد مسکن روستایی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی انجام شده است.

بسطامی ادامه داد : صدور و تحویل ۲ هزار و ۵۳۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی در ۲۶ روستا با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ایوان از دیگر خدماتی است که توسط بنیاد مسکن انجام گرفت.

فرماندار ایوان گفت: در سال ۹۴ کل اعتبارات هزینه ای برای تهیه طرح هادی در روستاهای جوب گوهرعلیا، داراب، خوران، کلان و نهرخان سفلی یک میلیارد ریال و برای اجرای طرح هادی در این روستاها هشت میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به آسیب های ناشی از سیل به اماکن روستایی و شهری در سال ۹۴ یادآور شد: ۶۰۰ فقره گزارش خسارت مردمی داشتیم که ۵۱۰ فقره از این گزارش ها مشمول دریافت خسارت شدند و مبلغ ۵۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک های ملی، صادرات، ملت، سپه و تجارت برای پرداخت به افراد خسارت دیده در نظر گرفته شد ضمن اینکه پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز در دستور کار است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد