سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19637
|
07:42 - 1395/01/17
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام:

جایگاه CNG آبدانان امسال افتتاح می شود

جایگاه CNG آبدانان امسال افتتاح می شود
جایگاه گاز سی ان جی شهرستان آبدانان امسال راه اندازی شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، "علی اصغر چاغروندی"، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام افزاش جایگاه های سی ان جی در استان بوده که طی سال جاری قرار است سه باب جایگاه گاز سی ان جی در شهرستان های دهلران، سیروان و آبدانان راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام گفت: سال گذشته ۴۱۹ میلیون لیتر سوخت در استان ایلام مصرف شده که میزان میانگین مصرف سوخت بنزین در استان در طول سال روزانه ۵۰۰ هزار لیتر بنزین و ۵۸۰ هزار لیتر نفت گاز و ۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید است.

چاغروندی گفت: در طول ایام تعطیلات نوروز امسال به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۵۳ هزار لیتر سوخت در این استان مصرف شده است.

وی اظهار داشت: استان ایلام دارای دو انبار ذخیره‌سازی سوخت است که یکی از این انبارها در دره‌شهر به عنوان انبار مبداء تامین سوخت استان ایلام و استان‌های همجوار بوده که دارای ۱۲۰ میلیون لیتر ظرفیت ذخیره است.

وی تصریح کرد: دستگاه های نفتکش فعال نیز در این منطقه از آمادگی لازم برخوردار هستند تا عملیات سوخت رسانی به جایگاه ها را بدون هیچ وقفه ای در ایام مختلف سال انجام دهند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد