سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19605
|
07:57 - 1395/01/15
نسخه چاپی

مدیر کل ارشاد ایلام:

فرهنگ اقتصاد مقاومتی درکانون های فرهنگی ترویج یابد

فرهنگ اقتصاد مقاومتی درکانون های فرهنگی ترویج یابد
مدیر کل ارشاد ایلام بر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کانون های فرهنگی هنری تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، علی محمدنیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در آغاز سال جاری، ابراز کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی یکی از نیازهای جامعه است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های بزرگ هنری و فرهنگی در سطح استان ایلام در راستای جذب جوانان به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: در سال جاری با همکاری و تلاش کارکنان دبیرخانه مساجد و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، برنامه‌ریزی بسیار خوبی در راستای توسعه فعالیت‌های کانون‌ها انجام خواهد شد.

نیاکان بابیان اینکه کانون‌های مساجد دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه کارآفرینی و توجه به اقتصاد مقاومتی و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی هستند، خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جاری باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد در استان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: صنایع‌دستی و قالی‌بافی ازجمله رشته‌های فعال در بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان‌های مختلف استان است که لازم است در سال جاری با توجه با نام‌گذاری سال جاری، توجه بیشتری در این زمینه به کانون‌ها صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان با آرزوی سالی پر از تلاش و فعالیت برای کانون‌های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد به‌عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سال جاری بیش از گذشته موردحمایت قرار خواهند گرفت.

این دیدار با حضور کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت آغاز سال جدید و برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح کانون‌ها انجام شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد