سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18011
|
08:19 - 1394/10/05
نسخه چاپی

انهدام شبکه قاچاق و ترانزیت مشروبات الکلی در دهلران

انهدام شبکه قاچاق و ترانزیت مشروبات الکلی در دهلران
شبکه قاچاق و ترانزیت مشروبات الکلی در شهرستان دهلران منهدم شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، عبدالکریم سبزواری، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران اظهار کرد: با توجه به کشف تعدادی از خودروهای حامل مشروبات الکلی در ماه های اخیر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان دهلران به دلیل قرار گرفتن در مسیر غرب به جنوب کشور، برخورد جدی با این موضوع در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود:پس از جمع بندی اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبری توسط مراجع انتظامی، مأموران کلانتری مرکزی دهلران در میدان ضلع غربی شهر دهلران(میدان نفت) جهت دستگیری قاچاقچیان استقرار می یابند.
 
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران تصریح کرد: دو دستگاه خودرو پژو 405 و سمند حامل مشروبات الکلی که خودروی سمند بصورت اسکورت به همراه خودروی اصلی حامل مشروبات بود، به محض رؤیت مأمورین نیروی انتظامی اقدام به دور زدن در مسیر خلاف می نمایند و متواری می شوند.
 
وی ادامه داد: مأمورین نیروی انتظامی طی هماهنگی و صدور دستور توقیف از سوی مقام قضایی، پس از اینکه سرنشینان دو خودروی به دستور ایست مأمورین و شلیک هوایی آنها توجهی نمی نمایند، اقدام به تعقیب قاچاقچیان می نمایند.
 
سبزواری خاطر نشان کرد: در نهایت مأمورین پس از  تعقیب و گریز بیش از 30 کیلومتر و شلیک 22 گلوله، چرخ های عقب خودروی حامل مشروبات الکلی(پژو 405)را مورد هدف قرار داده و خودروی مذکور متوقف می شود که 2 نفر از سرنشینان این خودرو قصد فرار از طریق اراضی اطراف جاده را دارند که با هوشیاری مأمورین نیروی انتظامی دستگبر می شوند.
 
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران اظهار کرد: در بازرسی از خودرو تعداد هزار و 680 بطری مشروبات الکلی از نوع صنعتی و خارجی که به طرز ماهرانه ای در درون جعبه و محل سرنشینان خودرو جاسازی شده بودند کشف شد.
 
وی اضافه کرد: ارزش ریالی-تجاری این مشروبات بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
 
سبزواری عنوان کرد: متهمین بلافاصله پس از تفهیم اتهام، ارتکاب جرم خود را پذیرفتند و مجموعأ با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی به بازداشتگاه معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد