سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17952
|
11:56 - 1394/09/30
نسخه چاپی

براساس شنیده ها/

حامی تحصن نمایندگان مجلس ششم فرماندار مهران می شود

حامی تحصن نمایندگان مجلس ششم فرماندار مهران می شود
براساس برخی شنیده ها،یکی از امضا کنندگان نامه معروف 67 فعال سیاسی استان ایلام در سال 82 که در حمایت از تحصن نمایدگان مجلس ششم نوشته شده بود،قرار است فرمانداری مهران را بر عهده بگیرد.

به گزارشایلام بیدار،براساس برخی شنیده ها،یکی از امضا کنندگان نامه معروف 67 فعال سیاسی استان ایلام در سال 82 که در حمایت از تحصن نمایدگان مجلس ششم نوشته شده بود،قرار است فرمانداری مهران را بر عهده بگیرد.

این فرد که سابقه عضویت در حزب منحله مشارکت را در پرونده خود دارا می باشد،مورد حمایت طیف افراطی استان ایلام برای عهده دار شدن فرمانداری مهران می باشد.

یاد آور می شود،نمایدگان تحصن کننده در مجلس ششمدر نامه اي به مقام معظم رهبری با ارائه تصويری غير واقعی و نااميد كننده از وضعيت داخلی کشور، و همچنين تجسم علامات فروپاشی نظام از داخل! از سويی و نمايش آرايش مقتدرانه دشمنان در مرزهای خارجی از سوی ديگر، راهکار تسليم و مذاكره با امريكا براي جلوگيری از حمله به ايران را توصيه می نمايند، در اين نامه تأكيد شده بود: اگر جام زهری بايد نوشيد قبل از آنكه كيان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تماميت ارضی كشور در مخاطره قرار گيرد بايد نوشيده شود.

مراد ناصری هم اکنون فرماندار مهران می باشد.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب