سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65112
|
17:32 - 1403/02/09
نسخه چاپی

استاندار ایلام مطرح کرد:

بهره‌برداری از جاده پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین حسینی

بهره‌برداری از جاده پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین حسینی
استاندار ایلام با اشاره به اینکه  ایجاد جاده پدافندی یکی از کارهای مهم امسال بوده که توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در حال انجام است، گفت:  این مسیر پدافندی به طول هفت هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان تا قبل از برگزاری کنگره اربعین حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.    

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حسن بهرام‌نیا عصر امروز در نشست ستاد اربعین ایلام، اظهار کرد: ایجاد جاده پدافند یکی از کارهای مهم امسال بوده که توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در حال انجام است.

استاندار ایلام در ادامه افزود: طول این پروژه هفت هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان است و طبق زمان‌بندی، این مسیر پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا با تأکید بر اهتمام همه مدیران برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین حسینی، یادآورشد: تا قبل از اربعین بحث فاضلاب و فشار آب در مرز مهران حل شود.

 وی اضافه کرد: طرح جانمایی موکب در مرز مهران با درنظرگرفتن ملاحظات ترافیکی و تصاویر هوایی اربعین سال گذشته بررسی شود.

 بهرام‌نیا بیان کرد: دستگاه ایکس ری پایه مرزی مهران تا یک ماه فعال و ۵۷ دوربین پایش نظارتی در شهرهای استان دراسرع‌وقت نصب شوند.

 وی عنوان کرد: تکالیفی که برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است، دستگاه‌ها باید تکالیف خود را عمل کنند و دیگر مدیران باید وظایف ذاتی خود را انجام دهند.

 استاندار ایلام از فعال‌شدن کمیته ۱۸ گانه ستاد اربعین حسینی استان خبر داد و تأکید کرد: در جلسات ستاد اربعین، صورت‌جلسات و مصوبات نشست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه ستاد اعلام شود.

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب