سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17872
|
15:57 - 1394/09/25
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام:

اجازه حضور عناصر فتنه گر را در دانشگاه های ایلام نخواهیم داد

اجازه حضور عناصر فتنه گر را در دانشگاه های ایلام نخواهیم داد
محمد ملکی با بیان اینکه فتنه سال 88 خط قرمز ماست گفت: به هیچ عنوان اجازه حضور عناصر فتنه گر را در دانشگاه ها ی ایلام نخواهیم داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد،"محمد ملکی" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام با اشاره به دعوت برخی دانشگاه ها از عناصر و محکومین فتنه 88 گفت: دانشجویان بصیر و انقلابی به هیچ وجه حضور محکومین فتنه 88 را در دانشگاه ها برنتافته، و اجازه نخواهند داد دانشگاه خانه امن دشمنان ملت و فریب خوردگان بیگانه شود. 

مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام، تصریح کرد: حضور عناصر فتنه گر و محکومین فتنه 88 خط قرمز ماست و به هیچ وجه اجازه حضور آنان را در داخل دانشگاه ها نمی دهیم.

لازم به ذکر است که دانشگاه علوم پزشکی از "حسین مرعشی" از اصلاح طلبان تند رو و بازداشتی فتنه 88 برای حضور و سخنرانی در این دانشگاه دعوت کرده است.

این دعوت در حالی صورت گرفته است که در بهمن ماه سال گذشته،این دانشگاه مانع سخنرانی  محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

حسین مرعشی که در سابقه مدیریتی خود ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دوران اصلاحات را عهده دار بوده در اسفند ماه سال 88 به اتهام توهین به نظام بازدداشت و به یک سال حبس و محرومیت دائم از شرکت در هرگونه حزب و موسسه که به کارهای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی بپردازد، محکوم شده است.
 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد