سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17866
|
13:52 - 1394/09/25
نسخه چاپی

سردار دولتی:

نیروی انتظامی ایلام حائز رتبه برتر برنامه های هفته ناجا شد

نیروی انتظامی ایلام حائز رتبه برتر برنامه های هفته ناجا شد
سردار علی دولتی گفت: نیروی انتظامی ایلام برای چهارمین سال پیاپی حائز به کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، سردار "علی دولتی"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از فعالان هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی به صورت ویژه هفته ناجا را شروع و به پایان رساند که به تبع آن در استان ایلام نیز برنامه های هفته ناجا با جدیت خاصی دنبال شد.

وی گفت: در این راستا از طریق بازرسان اعزامی ناجا به استان و در کل کشور استان ایلام برای چهارمین سال متوالی حائز به کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.

این فرمانده نظامی افزود: بدون شک این موفقیت نشان از زحمات پرسنل خدوم انتظامی و همراهی مردم با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در این راستا نقش  وهمکاری صدا و سیما و اصحاب رسانه با نیروی انتظامی پررنگ بوده به طوری که در حوزه صدا 42 برنامه به مدت 950 دقیقه و در سیما 102 برنامه به مدت 1152 دقیقه به مناسبت هفته ناجا انجام گرفته است.

دولتی بیان کرد: پلیس در این مدت سعی کرد تا بیشتر به امورات فرهنگی و اجتماعی جامعه بپردازد و کمتر نسبت به ارائه عملکرد خود در این هفته بپردازد.

وی ارائه خدمات مضاعف در سطح واحدها، حضور مدیران انتظامی در برنامه های صدا و سیما و نیز حضور پلیس های تخصصی در مدارس را از جمله دیگر برنامه های نیروی انتظامی استان در هفته ناجا اعلام کرد.

این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: پلیس با کار جهادی به دنبال رضایتمندی مردم است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد