سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17861
|
10:12 - 1394/09/25
نسخه چاپی

بعد از گذشت چهارسال:

سالن ورزشی عین خوش همچنان در کما+تصویر

سالن ورزشی عین خوش همچنان در کما+تصویر
به دلیل علت عدم تخصیص اعتبار، سالن ورزشی روستای عین خوش نیمه‌ تمام و همچنان راکد مانده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست روستای عین خوش که علاقه و استعدادهای  فوق العاده ای در زمینه ورزش دارند چند سالی است در آرزوی افتتاح سالن ورزشی به حضور مسئولین  دل خوش کرده اند و بعد از سپری شدن چند ساله از دلخوشی، اما خبری از افتتاح سالن ورزشی نیست.

11تیرماه سال1390بود که مراسم کلنگ زني سالن ورزشی عین خوش به مساحت 798 مترمربع از محل اعتبارات عمرانی استانی و با حضور مسئولان ارشد استان و جامعه ورزش با هدف ورزش جهادی در استان ایلام در روستای عین خوش برگزار گردید. 
 
پس از کلنگ زنی این پروژه روند پیشرفت آن تا حدودی سیر نزولی خوبی داشت اما به یکباره توقف کرد و تأسیسات آن در سالن نیمه کاره رها شده است.
 
در آینده و یا چند سال بعد این تأسیسات و پیشرفت فیزیکی صورت پذیرفته سالن ورزشی دچار فرسودگی می‌شود و می بایست مسئولین مربوطه این پروژه به فکر تخصیص اعتبار باشند.
 
 سالن ورزشی عین خوش همچنان در کما+تصویر
 
جوانان ورزشکار روستای عین خوش با توجه به عدم داشتن زمین و سالن ورزشی دست از ورزش برنداشتند و برای انجام ورزش به روستای جلیزی بالا و شهر موسیان که دارای سالن ورزشی هستند می روند.
 
مردم روستای عین خوش که فرزندان شان خود مجبوراند برای ورزش، شبانه به مسافت های تا فاصله 20 کیلومتر پیاده روی کنند ابراز گله وشکایت کردند و خواستار تکمیل این پروژه شدند.
 
علی سرخه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به وجود نوجوانان مستعد و ورزشکار در روستای عین خوش متأسفانه به خاطر نبودن فضای ورزشی مناسب درروستا مجبور می باشند به سالن های دیگر در موسیان و جلیزی بالا مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: این کار متأسفانه هم هزینه های هنگفت و همچنین خطرات تردد شبانه با وسایط نقلیه باری و موتور سیکلت و... را متوجه آنها کرده است.
 
سرخه گفت: حتی خانم ها که قسمت اعظمی از اهالی روستا را تشکیل میدهند از نعمت فضای ورزشی مناسب محروم هستند.
 
وی افزود: مدارس روستا هم می توانند از این فضا برای فعالیت های ورزشی استفاده کنند.
 
سرخه تصریح نمود: انتظار و درخواست ورزشکاران عین خوش از مسئولین محترم تکمیل و افتتاح این سالن در اسرع وقت می باشد.
 
 سالن ورزشی عین خوش همچنان در کما+تصویر
 
عدم اعتبار سالن ورزشی عین خوش از سوی فرمانداری دهلران/ تا پایان سال افتتاح می شود
بهروز حیدرزاده -مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: با توجه به بازدید سال گذشته از این پروژه یکی از دلایل عدم پیشرفت پروژه مشکل تخصیص اعتبار می باشد.
 
وی افزود: سالن ورزشی عین خوش با پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد یکی از سالن های ورزشی است که قرار بود امسال به بهربرداری برسانیم.
 
حیدرزاده با بیان اینکه اعتبارات سالن ورزشی عین خوش جزء اعتبارات استانی می باشد ابراز نمود: علرغم رایزنی با فرمانداری شهرستان دهلران مبنی بر اینکه اختصاص مبلغی برای تکمیل این پروژه اما بدلیل کمبود اعتبارات تاکنون مبلغی معین نشده است.
 
وی با عنوان اینکه خود اداره ورزش و جوانان استان از محل های دیگر در حال جمع آوری بودجه برای این پروژه می باشد گفت: با گفتگوهای که با پیمان کار پژوه نمودیم قرار شد با اختصاص مبلغی معادل یک میلیارد ریال انشاالله تا پایان سال شاهده افتتاح این پروژه ورزشی خواهیم بود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خاطرنشان کرد: با قول های که فرماندار شهرستان دهلران داده است قرار شد یک بخش از بودجه این سالن ورزشی از بودجه تعمییرات اماکن شهرستان دهلران اختصاص داده شود.
 
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در ارتباط با وضعیت فضای ورزشی شهرستان دهلران گفت: شهرستان دهلران اینکه بعد از شهرستان مهران دومین شهرستان از استان از لحاظ دارا بودن فضای ورزشی می باشد.
 
حیدرزاده گفت: جمعیت شهرستان دهلران دارای پراکندگی می باشد اما متأسفانه اماکن ورزشی در مرکزشهرستان متمرکز شده اند.
 
وی به بازدید خود از دهستان دشت عباس اشاره نمود و تصریح کرد: با رایزی که با بخشداری موسیان کردیم قرار شد زمینی در دهستان دشت عباس در اختیار اداره ورزش و جوانان داد شود که بلافاصله با واگذاری زمین ما بتوانیم یک سالن ورزشی یا زمین فوتبال در این دهستان احداث کنیم.
 
 سالن ورزشی عین خوش همچنان در کما+تصویر
 
انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد